dinsdag 22 februari 2011

Leuke berichtjes van Gabber & co!



Hallo,
hier weer een berichtje van Gabber.

Jahaaaaa,ik heb een vriendinnetje en wat voor een!!!!
Ze heet Daya en is een labradoedelpup van 14 weken.

Ontzettend knap en nog een beetje drukker als dat ik ooit ben geweest. Gespeeld dat we hebben en mijn vriendje Hessel had geen schijn van kans bij haar, ik heet natuurlijk niet voor niets teckel!!







Binnenkort gaan we ook eens samen naar het bos,dat wordt feest voor mij.

Nou het was me het middagje wel en toen ze naar huis ging was ik helemaal uitgeteld.

Tot de volgende belevenissen maar weer en voor iedereen van het Koningshoekje een hele dikke lik van Gabber.

O ja, moet de groeten doen van mijn vrouwtje Helma en vriendje Hessel.



P.s.

Ben ik geen dotje???

Het beste plekje ingepikt bij Rob (zoon van mijn vrouwtje)



Geen wonder dat mijn vrouwtje helemaal voor mij smelt.
Ja,als teckel weet je wel hoe je dat moet doen.

Doeiiiiii,Gabber.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten