zaterdag 5 februari 2011

Het is gelukt.....hij is kapot!



Gelukt, ook de extreme Kong is niet geschikt voor teckels. Ik bewijs keer op keer. Teckels krijgen alles stuk. Ook mijn Kong. Hele stukken kan ik er uit bijten. Spelen is heerlijk, ik ben er nu achter dat mijn tactiek werkt. De baasjes vinden het avondeten een echt rustmoment, even samen de dag doornemen. Ha, mijn kans....ik ga lekker zitten stieren, klieren en vervelen. Want ik wil aandacht, aandacht, aandacht.

Oh, nog even bijkletsen over de cursus, ik zit op EG 2 in 2011. Het vrouwtje had een blessure maandag. Had haar knie gestoten aan de crosstrainer op zolder (ze vind dat er nog wat kilo’tjes af moeten en heeft haar knie gestoten). Zeggen ze dat sporten gezond is....mijn neus. Nou na wat discussie ging het baasje toen met mij: ZOOOOOO LEUK. En wat doet hij het goed. Ik hoop over 7 weken mijn diploma te halen, ben ik een echte gehoorzame teckel.

Nu ga ik lekker tukken, heb een beetje stout gedaan, het baasje was niet blij....weer een rode kaart (hmmmmm, ik hou niet van rood). Maar ik weet wel beter....ze vinden me lief, lief, lief.....ze zijn dol op mij, dat zeiden ze net nog tegen elkaar: wat een cadeau is Cooper.....

Dikke poot van CC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten