zaterdag 19 februari 2011

De laatste stand van zaken....


Lobke op de uitkijk!

Goedemorgen allemaal,

Terwijl Hans & Benthe vanmorgen met de V.E.G. cursus gestart zijn,
heb ik ff de tijd om jullie de laatste nieuwtjes van 't Koningshoekje te vertellen....

De afgelopen week draait het in ons roedeltje allemaal om Lobke.
Catootje, Benthe & Sjors poetsen dapper mee, om Lobke schoon te houden.
Het is nu de 5e dag van haar loopsheid, en ze zit al helemaal op de uitkijk.
Wanneer mag ik naar mijn vriendje??

Het baasje heeft het vanmorgen, in Lobke's ogen, helemaal fout gedaan, want hij had haar mee moeten nemen ipv Benthe! Daar zijn vast ook wel leuke vriendjes die mij interessant vinden...
Die Hans weet er ook niks van, zeg! hahahaha


Oooo, Lobke steekt haar tongetje uit

Goed als ik dan toch nog niet naar mijn vriend Fadiem mag, ga ik Sjors wel met
hele verliefde ogen aankijken...... want er moet toch wel iets gebeuren, hoor!

Nou Lobke is dus nog veel te vroeg met deze amoureuze verleidngstrucjes van
haar, maar het is wel komisch om het allemaal zo te aanschouwen. En ja, gelukkig kan Sjors helemaal niks meer, dus wij verwachten géén Jack-Teckies!!


Jij vind mij toch ook leuk, Sjors??


Xxxjes voor Sjors!


Het valt niet mee, om als enige reu hier rond te lopen, hoor!

Volgende week vrijdag gaan wij bij de dierenarts in Best progesteron prikken. Dan wordt bepaald hoe ver Lobke is, en of wij bij Fadiem op bezoek mogen gaan, of dat het een paar daagjes later wordt....

Het lieve loopse aanstaande moedertje ligt nu lekker op mijn schoot terwijl ik aan het typen ben, en wij gaan lekker van het weekend genieten, na een drukke week!


Nog ff geduld Lobbusje

Fijn weekend en tot een volgend berichtje!

Teckelgroetjesssss uit Tilburg!


Catootje vind het allemaal wel best....

2 opmerkingen:

  1. Bommel heeft ook de lente kriebels,maar heeft op de cursus heel goed zijn best gedaan. Het liefst is hij bij de puppy's die hebben leuk speelgoed, een grote slurf, pionnen enz, dat doet hij graag.Hij is de oudste van alle hondjes,we genieten altijd van de zaterdagmorgen.Ik hoop zo, dat alles goed gaat met Lobke,dat wordt dan weer mooie verslagen lezen,soms denk ik, een puppy vriendje voor Bommel.Maar het blijft bij dromen,
    Heel fijn weekend allemaal, groetjes van Anne-Marie en Bommel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk berichtje!!!
    Ja,die Lobke ze zal nog even geduld moeten hebben(wij dus ook)
    Ze ziet er prachtig uit en zal zeker weer een goed moedertje worden!!!
    Luitjes van "t Koningshoekje,we wensen jullie een heel fijn weekend en lezen wel hoe het verder verloopt.
    Dikke knufs van Helma,Hessel en Gabber.

    BeantwoordenVerwijderen