dinsdag 8 februari 2011

Bommeldebommel-nieuws!!



Goedemorgen Aliene,

Zaterdag was de eerste les van Bommel,er waren zo weinig honden voor de VEG,dat ik gewoon de EG nog een keer doe, kan me niets schelen,hij en ik worden er niet slechter van, het bezig zijn vind ik het leukste.Misschien dat het in September wel lukt,ik ga namelijk in Mei/Juni voor 5 weken naar Zeeland en dan mis ik zoveel lessen, net als vorig jaar.

Zijn vriendje Max kwam op het veld en het spel ging gewoon verder,dat zijn altijd maatjes geweest,maar nu is er een nieuwe grote zwarte krulhond,die ook bij Max kwam, je had Bommel eens moeten zien, wat een gifkoppie, blijf van mijn vriend af, we hebben het goed in de gaten gehouden.

Hij is gisteren mee geweest naar verschillende families, gedroeg zich als een plaatje, dan ben ik best trots op hem.

Het jaar is voor mij niet fijn begonnen,afgelopen week flinke griep.Ik hoop dat
het nu eens over is, ik wil zoveel ondernemen maar soms ben je blij dat Bommel er niet onder lijd,voor hem gaat alles gewoon door.Ik had de slaapzak op de bank gelegd, je kunt wel nagaan wie er het eerst op lag?

Wij wensen jullie allen een fijne dag,

Anne-Marie & Bommel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten