vrijdag 11 februari 2011

CC gaat fit de zomer in....



Hey Teckel-fans,
Hier weer een leuke avontuur Cooper-Coen alias CC!

Wat een heerlijk weer afgelopen week, zonnetje op de bol en wat minder kou in de botten. Ik ben blij mensen!

Het vrouwtje (en het baasje soms ook) hijst zich 3 keer per week in een strak pakje, dat deed ze al toen ik bij ze mocht komen wonen. Elke keer weer dat pakje en dan ging ze weg, wel een half uur of langer en ik bleef achter.

Ik snapte dat niet want dat pakje is nou niet echt flatteus, daar ga je de straat toch niet mee op. En dan als ze thuis kwam, hijgend en blij euforisch bijna. Zo vreemd. Maar goed ik mocht dus nooit mee en wist ook niet wat ze allemaal ging doen.

Welnu, het was vorige week dan eindelijk daar het moment: het pakje was weer aangetrokken en mijn riem kwam uit de kast! Ik mocht mee, viel eigenlijk een beetje tegen....ik moest rennen....achter het vrouwtje aan. Vorige week in het park: IK WAS KAPOT DAARNA MENSEN!!!!!

Van het weekend weer feest, had het baasje ook zo’n pakje aan en toen zijn we met zijn drieën naar het bos gegaan (daar waren heel veel mensen in pakjes, met en zonder hond). Vanmorgen tenslotte mocht ik weer mee, zo lekker...we waren vanmorgen echt MINI COOPER. Het vrouwtje met haar mini-pet op de bol en ik als enige echte Cooper!

Ik heb stokken gezocht en meegenomen en tegen het vrouwtje aangeslagen, heerlijk......Gaan we lekker samen fit de bikini/zwembroek in......

Fijn weekend en een dikke poot van Cooper

Ha die CC, wat zijn die baases van jou doorzetters, zeg!
Ja, en wat betreft die stok....daar heb je groot gelijk in, dat
je die lekker meesjouwt. Je moet alleen niet het vrouwtje gaan
teckelen, hé??
Knufffies van 't Koningshoekje xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten