zaterdag 26 februari 2011

Bijzonder veel puppy-geluk bij Wind in de Wilgen!


Isra met haar puppy-trots!

Op 25 Februari is Isra Wind in de Wilgen, de trotse moeder geworden van 9 pupjes!! Alles is zo voorspoedig gegaan en moeder pupjes maken het heel goed. Er zijn 6 reutjes, en 3 teefjes geboren in het P-Nest. Dit is tot nu toe, het grootste nest wat bij Wind in de Wilgen geboren is..... en nu Zaynah nog, ga je het record verbreken?? hahaha

Bent u serieus op zoek naar een pupje, dan kunt u telefonisch contact opnemen met, Evelyn Verwilligen tel: 0168-453003

Izra en "vroedvrouw" Evelyn van harte gefeliciteerd, en wat zijn ze de pupjes prachtig! Puppy-gelukgroetjes van 't Koningshoekje

3 opmerkingen:

  1. Jeetje, 9 pups? Ik moet er niet aan denken dat wij vrouwen er 9 in 1 worp uit werpen, vond een tweeling al megazwaar hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Silly, idd een 9-ling....moet er ook niet aan denken! Afgelopen dinsdag was ik nog ff bij mijn dinneke en zag Isra & Zayhna (haar 2 zwangere teckies) en had het gewoon met ze te doen. Het leken wel walrussen, olifantjes (nou ja, ik had allerlei mooie vergelijkingen) maar dat er 9 pupjes in haar buik zaten, had ik echt niet verwacht. Zayhna is nu ook volop bezig, dus ben zo benieuwd....ik zei al, op naar de 10!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Konden wij de evaluatie maar veranderen.
    Dan zouden vrouwen gewoon eieren leggen, ipv baby's baren.
    Dan konden de mannen ook af ten toe even lekker broeden.
    Bovendien zijn eieren niet zo groot als baby's.
    Dat "bevalt"toch iets lekkerder volgens mij.
    Minder last van hechtingen e.d.
    Maar ja, je kunt niet alles hebben he?

    BeantwoordenVerwijderen