zaterdag 13 november 2010

De avonturen van de fotoshoot!



Goedesmorgensss op deze wederom regenachtige zaterdag!

Op één van de stormachtigste dagen tot nu toe, had ik een afspraak met Carola van Dutch Beauty Fotografie & Visagie voor onze fotoshoot.

Voordat ik helemaal bepakt en bezakt was met de teckies had het heel wat voeten in aarde, maar ik kreeg helemaal de kriebels toen ik gelijk al in de file stond.

Na een enerverende reis kwamen wij dan eindelijk in Heijningen aan bij een grote manege, waarin Carola's studio is gevestigd.

Jullie kunnen je voorstellen dat mijn snuitertjes bij de geuren van de manege helemaal uit hun dak gingen, en ze vlogen gelijk de bak in. Gelukkig was er niemand aan het rijden, dus kon het geen kwaad.

Doordat Carola nog niet zo heel lang in Heijningen woont en haar studio nog geen deur heeft, ontsnapten Catootje, Lobke & Benthe regelmatig, maar kwamen ze gelukkig ook braaf weer terug.

Wat hebben wij een lol gehad om die muitertjes, en nadat ze de plas en poep-sporen hadden achter gelaten, kon het echte werk beginnen.



Gelukkig was modellen-maatje Chantal ook mee voor een fotoshoot van zichzelf, en kon ze door lekker gek te doen, de aandacht van de teckies krijgen.
De hele reportage komt over anderhalve week, maar wij hebben alvast wat leuke voorproefje's via de mail toegestuurd gekregen.

Het was een dag om nooit te vergeten, en naast mijn heerlijke hobby van het kleinschalig fokken met mijn snuitertjes, was het een geweldige ervaring om mee te maken .... net als de modeshow lopen.

Ik ervaar het als bijzonder om een voorbeeld te zijn voor de vollere vrouw, en uit te stralen dat je niet het volmaakte figuur hoeft te hebben om er happy en verzorgd uit te zien! Ach soms komen er dingen op je pad en moet je dit met beide handen aangrijpen......

Heel fijn weekend en teckelgroetjes uit Tilburg van,
Aliene & co.

3 opmerkingen:

  1. He Aliene,

    Gaaf zeg, wat een mooie foto's, zowel met als zonder teckies. Hans heeft het maar druk met alle modellen in huis (hopelijk krijgen jullie geen modellen allures haha). Leuk dat je dit er ook nog allemaal bij doet en er zo veel plezier in hebt. Geniet er van !

    groetjes uit het Nimweegse
    Judith, kelvin en Coopermans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK sluit me helemaal aan bij de vorige schrijver.
    geweldige foto's.
    Heel fijn weekend,
    Anne-Marie&Bommel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Judith & Anne-Marie, bedankt voor jullie leuke reacties. En allures doen wij niet aan, hoor.....gewoon lekker jezelf blijven!!
    Groetjes Aliene & co

    BeantwoordenVerwijderen