zaterdag 20 november 2010

Gaat Gabber zijn schoen zetten ?????



Hallo bewoners van het Koningshoekje, daar ben ik weer Gabbermans.

Tja,wat doe ik nou met zo'n groot oranje ding in mijn bek zou je
denken...........
Nou dat is weer een stunt van mijn lieve vrouwtje.



Zoals jullie weten ben ik een lief gecastreerd ventje mááááááár ook een enorme eet (zeg maar vreet) beer !!

Met de helft van mijn brokken,daar nam ik natuurlijk geen genoegen mee dus de hersencelletjes van mijn vrouwtje begonnen over uren te draaien.

Zowaar de oplossing werd gevonden: een winterwortel !!
Blij dat ik was,heerlijk kluiven en vullen dat zo'n ding doet joh zonder er dik van te worden. Vrouwtje tevreden,ik tevreden!!



Dikke likken en een poot van mijn vriendje Hessel en mij en de groetjes van
ons baasje Helma die jullie nog een heel fijn weekend wenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten