vrijdag 5 november 2010

Herfst-impressie van Moa-Chiel





















Hey, hallo daar in het Brabantse land.

Hier even een live verslag vanaf de schoot van het vrouwtje. haha, dat heb ik goed geregeld....

't Vrouwtje had vanmorgen de foto's van "wind in de oren " Fitou gezien en had moeten lachen, ik snapte eigenlijk niet waarom. Ze heeft nu net de foto's van haar camera op de laptop gezet en Nu snap ik het...

Ik heb jullie wat foto's van de afgelopen herfst dagen bijgevoegd.

Ohh wat ik bijna vergeet te vertellen..... iedereen vind me. Zo mooi, ik zou er bijna ijdel van worden. Ik krijg inmiddels mijn nieuwe vacht en die heeft iedere week een andere gloed. het scheelt natuurlijk ook enorm dat mijn schedeldak weer fatsoenlijk is bezaaid met een donkere vacht, hierdoor loopt mijn streep nu wel van punt tot punt mooi door!

Groetjes aan iedereen!

Liefs Mao-Chiel






















Mijn berichtje terug....

Hey lief herfst-Moapske hahaha,

Dat heb jij nog eens goed bekeken, zo lekker bij het vrouwtje zitten terwijl ze achter de pc zit!

Wij hebben hier ook van die teckel-mutsen, die dat graag doen. Lobke in de badjas of op schoot, en Cato en Benthe achterin de stoel en dan zit ik met mijn dikke billen op het puntje.

Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik lijk eigenlijk wel gek, maar ja, zo zie je maar weer hoe de rollen hier in onze huishouding zijn verdeeld, hé??

Ik zal je ook weer even laten blozen.....want je ziet er idd prachtig uit en ja jou WIND IN DE OREN FOTO'S zijn natuurlijk ook niet te versmaden!

Heel erg bedankt voor jullie berichtje en liefs voor jullie 3tjesssss

Groetekes uit Tilburg van ons allen!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten