woensdag 10 november 2010

Gabber speelt graag verstoppertje....



Hallo luitjes van het Koningshoekje.

Het is alweer even geleden dat ik van me heb laten horen dus hier hier een
krabbeltje en wat foto's van mij; Gabbermans,zoals het vrouwtje me noemt.



Een gekke koosnaam hoor,maar het vrouwtje vind me zo'n heerlijk en grappig
mannetje,vandaar.

Wat ik (buiten eten natuurlijk want dat is mijn grootste hobby) super vind
om te doen is verstoppertje spelen.



Vrouwtje begint dan eerst mijn piepkip goed te verstoppen in mijn fleecedekentje
wannaar ik allerlei gekke fratsen uit haal om hem weer te voorschijn te toveren en daarna ben ik zelf aan de buurt.

Dan heb ik het wel weer gehad en duik onder in mijn mand om zo lekker met
rust gelaten te worden.


tijd voor een tukkie.....

Tot de volgende keer maar weer en voor jullie allemaal dikke likken van mij
en mijn vriendje Hessel en groetjes van baasje Helma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten