maandag 29 november 2010

Daar ben ik eindelijk weer met een berichtje....



Een hele goede middag,

Door de gezellige logeerpartij van mijn ouders vorige week , en een heel druk weekend met verjaardagen en het Dutch Model Event, was het er niet meer van gekomen om een stukje op het weblog te schrijven, maaaaaaaaaaaaaaar ik ben weer terug van weggeweest, hoor!

Het gaat hier allemaal goed met de doggies van 't Koningshoekje, en zij vinden het buiten ook wel koud, hoor! Normaal staan ze te trappelen om naar buiten te gaan maar nu vinden ze het ook wel fris, en zijn ze moeilijk onder hun dekentje of uit hun lekkere mand te krijgen.



Benthe is met de afronding van haar gehoorzaamheid-cursus bezig en binnenkort hebben zij en Hans examen. Ze doet het prima en het is geweldig om te zien wat ene leuk team Hans en Benthe zijn!

Een hele fijne week toegewenst, en tot een volgend berichtje!

Groetjesssssssssss Aliene & co

1 opmerking:

  1. IK begon me al zorgen te maken,geen nieuws van mijn familie,het vrouwtje zei, geen bericht, goed bericht.Morgen moet ik mijn jas uit, net nu het zo koud is en ook nog sneeuw.Maar ik ben een echte vent,dus maak je geen zorgen.
    groet van Bommel en Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen