dinsdag 9 november 2010

ZOEK DE VERSCHILLEN!!



Hoi, hoi,

Wij kregen vandaag een foto van Casper met de
tekst....ZOEK DE VERSCHILLEN!!

Nou die zijn er wel degelijk,
een totaal andere kleur,
de lengte van je haar
waar is je kuif??
enz.....

Maar Cas je ziet er prachtige uit in je strakke pak, hoor!

Groetjessssssss Aliene & co



Hee Aliene,

Het ging prima. De plukster vond dat ik een hele mooie ondervacht had, dus ik zie er geweldig uit nu. Alleen boven op m'n kop ben ik een beetje kalig, maar dat komt wel weer goed. Ik heb me daar prima gedragen en moe ben ik er ook niet van geworden.

Groetjes,
Cas

1 opmerking:

  1. Tjonge,jonge die Cas,het lijkt wel een heel ander teckie!!
    Het blijft een bijzonder ras,héérlijk en wat ben je mooi geworden.
    Gr. van Helma,Hessel en teckel Gabber van het eerste nestje van Catoo/

    BeantwoordenVerwijderen