woensdag 2 november 2011

Reuze bedankt!


Hallootjes,

De afgelopen heb ik toch wat achterstand op mijn weblog opgelopen, doordat ik flink de griep heb gehad.

Ontzettend veel lieve, leuke berichtjes en felicitaties hebben wij gekregen sinds de loopsheid van Benthe!

Langs deze weg wil ik iedereen enorm bedanken, want wat is dit toch hartverwarmend hoe teckel-vrienden met ons meeleven!

Fijnedaggroetjes van 't Koningshoekje


****************************************************


DE BERICHTJES:

Leuke pica van mailmaatjes Bob & Gerard,

Gefeliciteerd!!! We gaan weer met jullie meeleven!!!!



*****************************************************

Hallo Aliene & Co.

Wat een geweldig nieuws in huize Verkaaik.

Hartelijk gefeliciteerd met de loopsheid van Benthe.

Oh, nu word het spannend........
Oh, wat gaat er nu allemaal gebeuren......
Oh, wat leuk.......
Oh, ik weet niet meer wat ik moet zeggen...


Ha ha ..... geweldig, wat zullen jullie blij zijn !
Hier hebben jullie zo lang op gewacht.

Ja, lach maar niet ik krijg het er nu ook druk mee hoor, want ik moet alles op de voet volgen.....

Ik gekkie was al aan het denken, als de pupjes
er zijn, wil ik er ook eens gaan kijken en hopelijk ligt er dan geen sneeuw....... ha ha ha ...
ja ja ja knettergek (op teckeltjes)!!!!!


We wensen jullie dat alles goed mag gaan i.v.m. de dekking etc.

Lieve teckelgroetjes uit Tegelen,
Frank, Anne en teckelpupje Darius.


*****************************************************

Hallo Aliene en Hans,

wat een goed bericht weer voor jullie.
We gaan het weer allemaal volgen.

Groeten Gwen

*****************************************************

Hallo Aliene,

Ik had het al even gelezen, maar geen tijd om te reageren. Wat leuk dat Benthe eindelijk loops is en dat er weer pupjes gaan komen. Dat wordt vast weer genieten!!! En waarschijnlijk met de kerst!!!

Wij wachten hier op de loopsheid van Donna. De dametjes oefenen al samen en er wordt door Donna en Cato al een spoor uitgezet, maar ik zie niets van de loopsheid. We wachten het nog maar rustig af. Zoals je waarschijnlijk wel hebt gezien is Doris naar een ander baasje gegaan. Ze woont hier in Apeldoorn en heeft het reuze getroffen. Doris heeft veel energie en daar hebben haar baasjes alle tijd voor. Ze gaan alle dagen naar het bos en ze kan ook al weer met ze los meelopen. Het is hier wel zo stil. We missen haar echt. Maar dit is uiteindelijk voor Doris de mooiste oplossing.

Ik houd je blog nog steeds bij en geniet nog steeds van alle verhaaltjes en foto´s, echt heel gezellig, leuk en informatief.

Vriendelijke groeten van Jolanda van der Bles

*****************************************************

VAN HARTE GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!
geweldig nieuws van jullie gekregen, het duurde even maar dan heb je ook wat!!
Na Lobke, nu toch eindelijk haar dochter Benthe! Wat een fijne verrassing voor jullie! Jullie zullen natuurlijk al een bruidegom voor haar uitgezocht hebben, dan wordt ze toch uitgehuwelijkt door jullie! Met een dag of 10 zeker, we blijven zeker wel op de hoogte van dit gebeuren! We hopen dat dit gaat lukken!!!
Wij gaan zaterdag met onze dochter en haar gezin naar Ibiza. Jonne en Niene hebben dan herfstvakantie en vroegen of wij ook mee wilden omdat wij nog helemaal niet weggeweest zijn van de zomer, maar twijfelden omdat Dirkje dan niet meekan. Mijn schoonzus en zwager hebben aangeboden om op dirkje te passen, zij hebben al 2 teckels gehad dus weten hoe om te gaan met Dirkje! Ik moet er nog niet aan denken om haar weg te brengen naar hun, maar ze verzekerden mij heel goed op haar te passen dus heb ik Dirkje haar koffer al gepakt met een brief erbij voor de gebruiksaanwijzing van Dirkje! Zo moeilijk is ze niet, ze zal het er erg goed hebben maar ik zie er erg tegenop. Ze is bijna door haar melkgebitje heen. We hebben een hele verzameling tandjes van haar, en gaat nu ook weer beter met eten want als er een tandje of kiesje bij haar los zit eet ze niets, dat is nu bijna verleden tijd!! Ik kijk natuurlijkk uit naar een weekje ëruit"", maar zal ook weer ben lij zijn als ik Dirkje weer in m'n armen kan sluiten, achtelijk he, maar ik ben zo gek met haar. (hoor mij nou op m'n ouwe dag, dit is toch niet normaal ) , maar ik ben zo aangetast door het teckelvirus !!
Het wordt wel een spannende tijd voor jullie, alhoewel Benthe het toch zelf moet doen, maar dat fluisteren jullie haar van te voren wel in haar oor hoe dat allemaal zit en dan komt het helemaal goed met haar! Veel SUKSES!!!!!!!!!!!

Van Dirkje een stevige pakkert voor jullie allemaal en groetjes van ons beiden, Nico en Saskia.


*****************************************************


Hallo Aliene,

Das nog eens nieuws, op naar het volgende nestje , kunnen we weer elke dag kijken hoe het geheel weer verloopt. (zo komen wij de winterdagen door)


Gefeliciteerd met alle het goede nieuws.

Groetjes Jeanet


*****************************************************


Hehe.... Eindelijk het lange wachten beloond....
En niet bij oma Evelyn hoeven te logeren. ;-)
Ik wens jullie alles dat wenselijk is voor de komende periode!
Liefs van ons (Kim, Mao-Chiel & Floortje)


*****************************************************


Leuk Aliene, pups !! Wij kijken er ook naar uit dat onze meisjes loops worden,

Groet Thea


*****************************************************


Geweldig nieuws zeg!!!!!


Geniet er alvast maar van,wordt weer een leuke tijd!!


Dikke zoen,Hel en Gabberman



*****************************************************



Superrrrrrrrrrrrrrrrr nieuwssssssssssssssssssssssssssssssss

Ben zo blij voor je

Lieve groetjes Diane,




*****************************************************



Hallo allemaal,

Wat geweldig dat Benthe en Lobke loops zijn, dus de kans op een nestje van Benthe komt dichterbij. Ik verheug me op de verhalen,kan alleen niet meer op de blog reageren jammer genoeg.

Namens Bommel een pootje voor zijn zus Benthe,

Groetjes,
Anne-Marie en Bommel



*****************************************************



PROFICIAT !!!!!!
WAT EEN LEUK NIEUWS , DIT MAAKT DEZE REGENDAG WEER HELEMAAL GOED.

XXXX vdok-buufje Ans



*****************************************************



Óók teckel-enorm bedankt namens het aanstaand Omaatje Lobke & aanstaand moedertje Benthe!

p.s.

Wat is het toch leuk dat er veel naar onze site wordt gekeken.....vanmorgen zag ik dat wij weer 3e staan bij de meest populaire links bij http://teckel.startpagina.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten