zaterdag 5 november 2011

Groetjes van Cooper-Coen & co.



He Aliene,

Nou, dat is lang geleden, foei, foei. Geen excuses, gewoon druk. Druk met van alles eigenlijk, foto's maken, tijdschriften maken, genieten van het herfstweer. Daarnaast zijn we druk met wielrennen. Mijn zus heeft twee kindjes met een energiestofwisselingsziekte en Kelvin en ik gaan in juni 2012 met een groep de Mont Ventoux op de racefiets bedwingen. Uiteraard doen we dat niet zomaar....mensen mogen een kleine of grote bijdrage geven, zodat we hopelijk een mooi bedrag bij elkaar fietsen voor het onderzoek naar een medicijn voor deze nog ongeneeselijke ziekte. Voor de kinderen van mijn zus komt dat vrees ik niet op tijd, maar andere kindjes kunnen we hopelijk helpen (www.join4energy.nl).

We hebben natuurlijk nog een grote bezigheid...Cooper-Coen van het Koningshoekje....en hij houdt ons bezig zeg want hij zit midden in alles wat volgens mij hondenpubertijd is.....aargh, we wilden een teckel en hebben hem gekregen. We zien bij CC vooral dat hij moeilijk kan kiezen tussen zijn relaxman karakter en het teckel-macho-mannen gedrag. Gaat ie heel stoer ergens op af, soms een tikkie dominant, zie je hem denken, he dat past helemaal niet bij mij. Het kan natuurlijk ook zijn dat hij sterallures krijgt, haha.


Een BT-er = een bekende teckel ;-)


(door op de foto te klikken kan ook de tekst gelezen)

Komende maand ligt hij met foto'tjes in de schappen van de winkels. ik heb hem namelijk heel brutaal in een artikeltje verwerkt....ik zal je uiteraard een exemplaar sturen. Verder gaat het vooral heel goed met Cooper, hij groeit en bloeit, is lief, teckelig, grappig, aanhankelijk en altijd op het goede moment met een snuffel in de buurt.

Qua fotografie, lijkt het zomaar dat het de hondenfotografiekant op zal gaan (raar he :-)). Ik heb voor een uitlaatservice een aantal foto's gemaakt voor de website, en nu heeft ze me gevraagd mee te werken aan een hondenkalender. Verder ga ik voor school baasjes met honden fotograferen, om de band tussen hond en baas in beeld te brengen. Je hebt er geduld voor nodig, maar het is zo leuk om te doen. Het is allemaal nog in studie en ik vind het allemaal nog niet van een superhoog niveau, maar Kelvin denkt daar natuurlijk anders over. Binnenkort krijg ik een eigen website voor mijn studie-hobby-hopelijk toekomstig bedrijfje...dus zo stapje voor stapje gebeuren er allerlei dingen.

Gaat alles bij jullie goed? Ik las iets over een E-nestje? Nou ik hoor het wel weer.

Dikke knuffel van Cooper-Coen
groetjes Judith en Kelvin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten