zaterdag 5 november 2011

Groetjes van 't Koningshoekje & co.



Olá, olá

Gelukkig heb ik alle achterstand van de afgelopen 2 weken weer bij kunnen werken vandaag, en staan alle leuke kiekjes en berichtjes op het blog! Wat is het toch fantastisch om van tijd tot tijd op de hoogte gehouden te worden met nieuwtjes en foto's! Ik waardeer dit enorm en het geeft aan het fokken een heel speciaal randje! Chapeau en merci aan de baasjes!



Wij zijn al aan het aftellen totdat wij de echo kunnen laten maken, nog 16 dagen....en dan is het zover! Het blijft geweldig om de kleine wondertjes op deze manier te kunnen zien, en zo leuk om naar uit te kijken. Wanneer zal er een zwangerschapstest voor dieren komen :-)





Het gaat heel goed met het aanstaande moedertje Benthe en het is vandaag de 12e dag. Haar gedrag is nu al heel anders, ze knuffelt het liefst de hele dag, en is veel rustiger. Gelukkig eet de mama in spé prima, krijgt ook een speciale brok van Royal Canin voor zwangere teven.

Benthe's gewicht was 2 weken geleden, 8,5 kg en vandaag 9,2 kg dus al een toename van 7 ons. De omvang van de buik heb ik nog niet opgemeten en wil ik vanaf 14 dagen gaan doen.

Gisteren ontdekte ik na het plassen, een slijm-sliertje en dit is een heel goed teken, en wil eigenlijk zeggen dat onze Benjamin zwanger is, maar goed ondanks dat alle symptomen heel duidelijk zijn.....vind ik de bevesteging van de echo altijd een mijlpaal!



Morgen gaan wij op puppy-tour naar Doortje in Hengstijk. Dit is alweer het laatste bezoekje en hebben wij alle pupjes van het D-nestje weer gezien. Wij hebben er zin in en het verslagje zal snel vervolgt worden!



Een hele fijne zondag toegewenst en veel lees en kijk-plezier op het weblog en tot een volgend teckel-berichtje!!

Zaterdagavondgroetjes de luitjes & snuitertjes "van 't Koningshoekje"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten