zaterdag 5 november 2011

Groetjes van Dirkje & co.



Hoi hoi,

Na onze vakantie wil ik toch weer even van ons laten horen.

Allereerst Benthe natuurlijk, wij hopen zo dat alles lukt met haar!! Is ze al uitgehuwelijkt? Wat spannend allemaal voor jullie en haar. Wij zullen voor Benthe duimen!!

Onze vakantie was heerlijk, mooi weer, fijn appartementhotel, prachtige natuur en heel gezellig met het gezin van Suzanne. We kunnen er weer even tegen al was het maar kort, maar hebben genoten.

Af en toe even gebeld naar m'n schoonzus hoe het met Dirkje ging want daar hadden we het best moeilijk mee, maar ze was zeer enthousiast over Dirkje en vond het elke dag een feestje met haar, dus een goed teken!! Toen wij haar op kwamen halen was ze door het dolle heen en wij erbij!

Maar ze heeft het daar erg goed gehad en vonden m'n zwager en schoonzus het jammer dat we haar meteen al ophaalden dus dat is een goed teken!! Ik had ook het hele hebben en houwen van Dirkje meegegeven, zodat ze maar niets te kort kwam, achteraf veel te veel maar beter mee verlegen dan om verlegen!

Het is echt een dot van een hond, natuurlijk flink eigenwijs maar dat weet je bij een teckel! Zaterdag is de laatste les van de puppycursus en ga ik meteen maar door met de cursus 'de gehoorzame hond", nou ik weet niet of Dirkje daar nu echt zin in heeft,maar ik vind het wel belangrijk om haar het een en ander aan te leren, zeker het stilstaan voor onze drukke Hamburgerweg,en fatsoenlijk naast je lopen zonder te trekken, wat denk je daar van. Ik hoop dat haar pet goed staat bij deze cursus want anders heb ik een probleem, ik ga zeker door tot ze het allemaal een beetje doorheeft wat er van haar verlangd wordt, en ze het dan ook uitvoerd!
We zullen wel zien , het zal wel goedkomen!!

Wij wensen Benthe en jullie een vruchtbare week toe, Fadiem is toch al op de hoogte wat hem te doen staat, dan kan er niets mis gaan, maar ja toch wel spannend!!


Zet hem op Benthe" zegt Dirkje en toi toi toi van ons beiden,
nico en saskia.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten