zaterdag 24 september 2011

Groetjes van Gabber & co.


(één van de knappe broers van Lobke)

Hallo allemaal,

Hier weer een berichtje van Gabber-mans (zoals mijn vrouwtje me noemt)

Zoals jullie wel weten is er voor mij wel veel veranderd. Mijn vriendje Hessel is er niet meer en daar zijn mijn vrouwtje en ik héél verdrietig van geweest.

Ons lieve vriendinnetje Aliene van het Koningshoekje (ja ha,ze is niet
alleen een topfokster maar ook een top vriendin!!!!), heeft ons geweldig gesteund!!



Eerst vond ik alles wel een beetje eng zo in mijn uppie, maar nu.............mijn vrouwtje is bere trots op mij!!! Ik laat haar weer lachen om mijn gekke fratsen,heb veel zelfvertrouwen gekregen en dartel weer vrolijk rond.

Gister ben ik met haar op visite geweest in Culemborg waar ook een labradoor was. Nou die heb ik wel even laten weten dat je met een teckie niet moet spotten en daarna we werden zowaar vriendjes.

'k Heb niet een keer gepiept en me verder keurig gedragen (zoals het een teckel
ook betaamt).

Ja zo in je eentje heeft ook veel voordelen, hoor. Ik wordt onderhand dood geknuffeld en mag 'snachts mee naar boven waar ik een heerlijk plaatsje heb gekregen onder het bed.

O ja en niet te vergeten,mijn vrouwtje heeft nu pas door hoe slim ik eigenlijk wel ben en hoe snel ik leer, daardoor krijg ik het ene complimentje na het andere (met natuurlijk iets lekkers erbij, en voel me weer helemaal in mijn element,dat laat ik op de foto's wel zien.

Samen met mijn vrouwtje spelen vindt ik nog het leukste en daar maakt ze dan ook altijd tijd voor.

Morgen komen mijn vriendjes Quibus en Cobus thuis van vakantie en kunnen we weer lekker op de hei rennen.



Nou jullie zijn weer op de hoogte van het wel en wee van Gabbermans en ik ga dus maar eens een lekker tukkie doen.

Tot de volgende keer en hele dikke knuffels voor jullie allemaal,
Gabber enzijn baasje Helma.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten