zaterdag 24 september 2011

Groetjes van Darius & co.



Lieve mama Lobke en Aliene & Co.

Vanmiddag ben ik met mijn mammie naar het centrum van Tegelen gelopen en dan krijg ik veel aandacht zul ik jullie vertellen, van heel veel mensen en vooral van vrouwen, ze vinden me allemaal super knap, een schatje.

Nou als mijn mammie gewild had had ze uren in Tegelen kunnen blijven en met iedereen kunnen kletsen. Maar ja, zoveel tijd hadden we niet.

We zijn dan doorgelopen naar de Dierenwinkel en ik heb een nieuwe halsband en riem gekregen. Ik ben zo groot geworden, dat het puppy - halsbandje te klein was geworden. Mammie heeft een stoere halsband en riem in de kleur zwart gekozen, nou dit past perfect bij me, voel me ermee een hele stoere vent. Echt schik zie ik ermee uit, beetje ruig .....

Ik heb het heerlijk bij mijn nieuwe baasjes. Ga wandelen in de bossen, af en toe een rondje fietsen, dan eens achter de fiets in het karretje met Frank door de werkplaats racen, flaneren in Tegelen of Venlo (ook leuk), op bezoek gaan bij familie of vrienden of er komt visite bij ons thuis, spelen in de tuin (graven in de tuin, dat mag niet ik weet het maar ik vind dit zo leuk....) spelen met pappie en mamie en natuurlijk ook knuffelen.



Elke week naar de honden-school en af en toe ga ik naar de Duitse Teckel club in Bracht met andere teckel's spelen, nou ik kan eerder zeggen ravotten, ja daar ga ik heel graag naar toe ik speel er met 5 teckel`s. Super leuk vind ik dat en ik ben helemaal K.O. als ik thuis kom.

Zo, nu zijn jullie weer allemaal op de hoogte wat ik zo allemaal aan het doen ben en ik hoop, dat jullie het begrijpen dat ik hier nu niet meer weg wil. Ik heb het heerlijk naar mijn zin bij pappie & mammie. Jullie hoeven niet verdrietig te zijn, want als jullie willen kunnen jullie altijd bij mij op bezoek komen, is dat goed?

Van het vele schrijven ben ik nu moe geworden en ik ga nu maar eens gauw bij mijn mamie op de bank zitten en heerlijk knuffelen.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn zonnig weekeind.

Heel veel lieve teckel groetjes van jullie Darius

Geen opmerkingen:

Een reactie posten