zondag 4 september 2011

Een berichtje van Darius voor zijn moedertje Lobke!



Goede middag lieve Mama Lobke.

In de bijlage stuur ik je een paar foto`s van mijn mammie en mij bij
de puppy - cursus. Op de foto`s kun je ons zien in aktie !

Gisteren was het ontzettend warm, maar ik heb toch weer mijn best gedaan en heel goed mee gedaan. Mijn mammie was wel helemaal K.O. van het warme weer, ha ha ha....... had ze maar teckel moeten worden.



Leuk vind ik het daar en wat zie ik er veel honden, maar bijna geen ruwharige teckel`s. In een andere groep zit wel een langharige black & tan teckel. Ik heb ook 2echte wolfshonden gezien, 1 bruine en 1 grijze. Jonge, jonge die bruine is zo groot ik ben er niet bang voor........ maar ik blijf toch liever op afstand, ik weet ja
niet wat hij doet, ik zou hem alleen in de poten kunnen bijten, dit probeer ik toch liever niet uit ha ha ha......... anders krijgt mijn mammie een hartverzakking van angst.




In mijn groep zitten wat kleinere honden, dit past veel beter bij mij. Veel heb ik al geleerd, ik kan al op commando "zit" en "kom hier". Ook loop ik al goed aan de lijn. Aanstaande zaterdag krijgen we hetrapport van de puppy - test, nou we zijn benieuwd wat hier in staat ik heb me namelijk wat aangesteld die ochtend omdat de trainster me had meegenomen in een andere ruimte zonder mijn mammie en dit vond ik absoluut niet leuk, dus ben ik bij de deur gaan zitten en ben ik gaan janken naar mijn mammie.......... ha ha ha.......... ik deed dit zo erg, dat de trainster mammie moest roepen.



Mammie kwam binnen en ging op een stoel zitten en ik ging onder de stoel zitten, nou nou zegt de trainster hij valt niet te testen...... toen ik dit hoorde dacht ik, nou ze kent teckel`s niet goed, dus ik kwam gelijk onder de stoel vandaan en ben gewoon overal gaan kijken, ben over rubberen matten gelopen, heb ik een varken (speelgoed uiteraard) gebeten ook voor zo een raar glibberig ding was ik niet bang, nou ik heb haar laten zien, dat ik eerst eens de kat uit de boom kijk en dan toch op mijn gemak alles bekijk en ook naar toe durf te gaan.



Nou, lieve mama Lobke wat vind je hiervan, ben je een beetje trots op je kleine zoon?

Hoe gaat het met jullie allemaal in Tilburg? Ik hoop natuurlijk goed.

Als het goed is kom in aanstaande dinsdag met mijn mammie bij jullie op bezoek, dan gaat Aliene de haren in mijn potjes en tussen mij ogen verzorgen want mijn haren zijn flink gegroeid. Ik hoop, dat jullie allemaal niet gaan schrikken want ik ben al ontzettend groot geworden.



Zo, ik zou zeggen tot dinsdag. Ik verheug me ontzettend om jullie allemaal weer te zien.

Doe de groeten aan Oma Catootje, Ome Sjors en Tante Benthe en natuurlijk ook aan Aliene, Hans, Liza en Frank

Heel veel teckelgroetjes van je zoontje, Darius.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten