dinsdag 13 september 2011

Groetjes van Darius & co.




Goeden avond samen.

Wilde jullie even laten weten, dat ik denk / weet ( hi hi hi hi )
onze lieve Darius is super super slim.

Vanavond heb ik geoefend met "af". Uit ervaring weten jullie hoe
moeilijk dit is voor een teckelkind.

Bij de 3. keer ging hij af. Toen nog een herhaling Nr. 4 en hij ging
goed af. Bij de 5. herhaling ging hij binnen no time af.

Hiep, hiep hoera wat een kanjer.

En, en wat zeggen jullie nu? Jullie zijn zeker " p a f ", sprakeloos, ontroerd (ha ha ) super trots.......... etc.

Ha, ha ha ........Wat heerlijk om zo te overdrijven, vind ik af en toe leuk ...

Trouwens als ik zelf bij de poort sta en Darius onder de tafel op terras zit, hij kan me dan niet zien, roep ik maar 1 keer Darius kom hier en hij
komt keihard naar me toe rennen. Is dat goed of is dat goed !!!

Welterusten voor straks.

Lieve groeten van ons uit Tegelen.
Grote hondenpoot van onze teckelkanjer Darius.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten