dinsdag 13 september 2011

Groetjes van Dirkje & co.



Misschien wel een handige tip voor alle baasjes van het D-nestje!

Saskia belde met de vraag waardoor het zo kunnen komen dat Dirkje momenteel niet goed van haar brokjes at.......dit kan van het wisselen komen en ik gaf het advies om dan in deze periode vlees te geven. Hieronder een leuk mailtje uit Ermelo!

Hoi hoi,

Wat dom van mij om niet aan het wisselen van de tandjes te denken met het oog op de brokjes. Ik heb meteen m'n excuses aangeboden aan Dirkje! En ik maar denken dat het het teckelgedrag was en dat ze de plakken veel lekkerder vond dan de brokjes en ik gewoon moest doorzetten!! Hoe kan een mens zo oenig zijn!!!

Er was n.l. al 1 tandje uit en onderin zaten er 2 tandjes zo los dat we ze er zo uit konden trekken. Mevrouw is dus gewoon aan het wisselen, hoera!! Gauw de plakken vlees laten ontdooien en ze eet weer als een bouwvakker!!!!

´T is weer helemaal goed Aliene, als ik jou toch niet had!!!!!! De foto´s van dame Cato en Doris waren superleuk, ze lijken toch allemaal op elkaar, ja wat wil je ook bij een zes/ling! Ze hebben met hun ogen allemaal die teckelblik die je niet kan weerstaan, maar just zo´n charme heeft!!!!!

Dirkje weegt nu 6,2 kg. Vanmiddag hebben de nageltjes een beetje geknipt, de puntjes eraf, ze waren zo scherp geworden, echt leuk vond ze het niet maar het was ook zo gebeurd, even de tandjes op elkaar, het waren alleen maar de puntjes dus dat kan geen pijn doen !

Dikke knuf van Dirkje voor alle snuitertjes en groetjes van ons, saskia en nico.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten