zaterdag 30 april 2011

Royal-puppy's???



Hoi, hoi,

Iedereen gefeliciteerd met onze "Queen"!

Ik dacht vanmorgen even op deze feestdag, dat de bevalling was begonnen, maaaaaaaaaar het was loos alarm.

Lobke had gee zin in een plakje kaas, en gisterenavond ook al niet....dat is een vreemde gewaarwording, zeg! Normaal is ze er als een haantje de voorste bij.

Toen ik het ontbijt voor de doggies aan het bereiden was, stond ze alweer naast mij te knorren en uhu-en. Het smaakte het moedertje heerlijk.





Tegen de de tijd dat de bevalling echt gaat beginnen, wil de moederhond meestal niet of nauwelijks wat eten. Dus ik denk dat het geen royal-puppy's zullen worden, maar ja, het kan maar zo veranderen natuurlijk.

De hondjes hebben heerlijk liggen zonnebaden vanmorgen en ik wens iedereen een super fijne dag!

Tot het volgende nieuws!! Teckelgroetjes van 't Koningshoekje



Geen opmerkingen:

Een reactie posten