vrijdag 8 april 2011

Er zijn er 5 jarig!!! Hoera, hoera!!!


Vandaag een jaar geleden.....

Goedesmiddags gezellige lezers,

Alweer een jaar geleden werden Catootje & Fadiem de trotse ouders van hun vijfling,
Carlijntje, Umai-Celientje, Cooper-Coen, Moa-Chiel & Casper!!



Lieve teckelkanjers, van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag van ons allemaal toegewenst, met heeeeeeeeeeel veel knufflebeurten en misschien wel een leuk speeltje (hahaha, tip voor de baasjes)

Jullie zijn uitgegroeid tot leuke, lieve en bijzondere teckies, en wij zijn apetrots op jullie, en de baasjes!!

Heel veel liefs van 't Koningshoekje xxx


Moa-Chiel




Cooper-Coen




Casper

Morgen meer nieuws over het aanstaande moedertje & de rest!! Bye, bye

VANAVOND KREGEN WIJ LEUKE BERICHTJE VAN DE JARIGE CARLIJNTJE EN COOPER:

Hoi Aliene, Hans en wie weet wie nog meer,

Hartelijk dank voor de felicitaties en natuurlijk felicitaties retour naar jullie
met de leuke berichten over de zwangerschap van Lobke en het moedige optreden van
jou, Aliene, in de missplussize verkiezing, knap hoor, ik had het je niet na gedaan.
Natuurlijk heb ik het hele gebeuren op het weblog gevolgd. Harstikke leuk.

Als de dag van gisteren herinner ik me het telefoontje van jou over de geboorte van Catootjes derde nestje.
Op dat moment zat ik achter het stuur en had Laurens net opgehaald van school. Hij beantwoorde mijn telefoon (ik neem absoluut niet op als ik rij) Jo mam ze zijn geboren, de pups zijn geboren geweldig toch, we zaten er allemaal zo op te wachten.

En nu zijn we dus alweer een jaar verder en hebben een puberteck in huis die iedereen (thuis en daarbuiten) charmeerd met haar blik, wiegende heupen, ondeugende streken en oogopslag.Ze weet echt iedereen om haar pootjes te draaien. Zo geraffineerd.Wij genieten enorm van haar.

Ze heeft ook giga veel vriendjes in de buurt. De mannen zijn, ongeacht afmeting, helemaal wild van haar. Het lijkt hier in de Weezenhof wel of ze en blik teckies hebben losgetrokken, zoveel, maar tot nu toe hebben we maar met een standaard teck kennis gemaakt. Ze is vijf maanden heet Dobbie is totaal gestoord en Lijn is helemaal gek op haar. Als zij buiten is wordt er alleen maar gerend en gespeeld, gespeeld, gespeeld. Haar baasjes hebben al gevraagd of Lijn mag komen spelen en eventueel logeren! Vice Versa mag ook natuurlijk.

Kortom wij vermaken ons wel, het gaat heel leuk allemaal,

Heel veel groeten, knufs en tot hoors,

Gerti en Lijnemijn

COOPER party time:

He Aliene en Hans,

Bedankt voor jullie lieve felicitatie voor onze Cooper-Coen. Een jaar al weer, tjee wat gaat de tijd snel. Gisteravond klokslag 0.00 uur hebben we onze CC gefeliciteerd met een liedje en een dikke knuffel. Onze puber is voor ons een onmisbaar beestje en kameraadje gebleken. Wat een lieverd, trouw, lief, altijd vrolijk en superrelaxed...wat wil een mens nog meer. Vanmiddag lag Cooper heerlijk te zonnen terwijl ik aan het tuinieren was, toen Kelvin thuiskwam zijn we naar de winkel gegaan waar CC een cadeau mocht uitkiezen: een heeeeeel groot bot en een nieuwe flos (die hij op zijn eigen vertrouwde teckel manier al weer heeft weten te slopen).

Ik heb inmiddels een aantal hele gave foto's van Cooper weten te schieten. Ik moet morgen mijn eerste opdracht (serie) inleveren op de fotoacademie en jullie snappen wel wie de hoofdrol heeft gekregen...Ik ben al dagen aan het stoeien om ze op de site te krijgen. Het probleem zit hem in het formaat, te groot, niet te mailen, niet te plaatsen dat soort ellende. Ik blijf proberen want het is toch leuk om eens wat van ons mannetje de wereld in te sturen, wordt vervolgd....

he geniet nog even van de avond en een zonnig weekend!

dikke knuffel van onze relaxman Cooper-Coen
groetjes, Judith en Kelvin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten