donderdag 14 april 2011

Bezoek van onze buurteckel Toby!!



Vanmorgen hadden wij al om half 8 bezoek van onze buurteckel Toby, en hij zit ook weer strak , strak in zijn lentepak!!

Deze stoere boy heeft zich natuurlijk ook helemaal uitgeleefd in de tuin samen met onze teckelmeiden, en met Benthe natuurlijk het meest.



Hopelijk heeft hij binnenkort niet zoveel kriebels als Benthe loops is, want met Lobke's loopsheid heeft hij er veel last van gehad.

Je bent heel braaf geweest jongen!! Tot snelle jelle!!

Teckelgroetjes van ons allemaal!

1 opmerking:

  1. Ik krijg ook zulke lekkere luchtjes in mijn neus, het vrouwtje doet me dan de lijn aan,ik speur die vrouwtjes anders zo op.Hier in de buurt zijn veel meer vrouwtjes als mannetjes,de meeste mannetjes zijn geen echte man meer, en ik wel,
    groetjes aan alle mooie vrouwtjes,zeker aan zus Benthe, Mama Lokbe en oma Catootje
    Bommel en Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen