dinsdag 12 april 2011

Een bezoekje aan de pupjes van Wind in de Wilgen!!



De lieve moedertjes Zaynah & Isra, houden ook ff "opvoed-pauze"



Hoi, hoi,

Vandaag ben ik bij de 17 prachtige pupjes van Wind in de Wilgen op bezoek geweest.....wat een heerlijk stel, en gegroeid dat ze zijn!!

Toen ik kwam lagen de meeste heerlijk te slapen, behalve Herman. Die liet van zich horen, en toen wij aan de koffie zaten ging ook dit teckel-manneke lekker slapen.


Mijn favorietje Fatima hield lekker koffie-pauze op mijn schoot!!

Wat bijzonder om te zien, zoveel teckelpupjes bij elkaar, en heerlijk tevreden!






Relax-time in 't nestje van Isra

Wat ook wel heel leuk is dat het toch 2 heel verschillende nestjes zijn, maar toch beide heel donker van kleur. Geweldig hoe alle pupjes aanvielen bij hun heerlijke vlees-lunch, en ook hierin kon je toch weer verschil zien. Bij het nesjte van Isra was eten in een tel op, en bij het nestje van Zaynah aten ze op hun gemakje.


Lunch-time voor de pupjes van Isra!


Lunch-time voor de pupjes van Zaynah!

Ik heb enorm veel leuke foto's kunnen maken van deze knapperds, die alweer bijna 7 weken zijn. Afgelopen vrijdag zijn de pupjes gechipt, en vandaag kwam de dierenarts op bezoek bij de pupjes om te enten en te onderzoeken.






De pupjes van Zaynah worden wakker!

Het gaat nu wel erg kriebelen en onvoorstelbaar dat over een aantal weken, ook weer hier puppy-vreugde zal zijn.

Er zijn momenteel nog een reutje en teefje beschikbaar!
Bent u serieus op zoek naar een pupje, dan kunt u telefonisch contact opnemen met Evelyn Verwilligen tel: 0168-453003

Puppygroetjessssssss van 't Koningshoekje voor de dotjes van Wind in de Wilgen!!!










xxxxxjes











2 opmerkingen:

  1. Eigenlijk moet ik niet naar al die mooie teckies kijken,zou nog zwak worden.Het zijn al weer flinke puppy's voor 7 weken.
    Hoop dat ze allemaal fijne baasjes krijgen,
    groetjes,
    Anne-Marie en Bommel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om te zien al die mooie pupjes en ook ik zou zo weer bezwijken maar weet dat het niet kan.
    Komen zeker bij Lobke kijken als de pupjes er zijn en kunnen dan ook een beetje mee genieten.
    Dikke zoen voor jullie allen,Helma,Hessel en Gabber

    BeantwoordenVerwijderen