donderdag 7 april 2011

Gabbermans stuurt ons een LENTE-groet!


Strak, strak in ons lente-pak-pak!!

Hallo luitjes,

Hier weer de belevenissen van Gabber en zijn vriendje Hessel.

Zoals jullie zien,wij zijn klaar voor héééééél veel mooi weer.Voor Hessel heeft het vrouwtje een andere trimster gevonden en nu mag ik wel uitkijken voor mijn vriendinnetje,ze zou zo verliefd op hem kunnen worden.


Knappe Gabber na zijn plukbeurt! Chapeau voor Helma!!

Ik kreeg van mijn vrouwtje de ene knuffel naar de andere en dat heb ik ook
wel verdient. Ben super braaf geweest tijdens de pluk (in tegenstelling tot vorige keer)Alleen die voorpoten hé,dat hoeft voor mij nou niet.Werd gewoon in de
houdgreep genomen en ikke maar worstelen. Wordt je doodmoe van, hoor.....dierenmishandeling vind ik het. Maar ja,het is toch allemaal goed gekomen.

De dag na de pluk was het feest voor ons!!!!

Tijd voor actie....


Onze lover.....Daya

Daya (mijn vriendinnetje) ging met ons naar het bos.Ha,ha,ze dacht dat ze
hard kon rennen,maar met Gabbermans valt niet te spotten!! Het was wel uitkijken want anders ging ze er met die knappe Hessel vandoor en dat laat ik niet toch niet gebeuren.


Zie je die Hessel flikvlooien en ik dan???



Genoten hebben we samen met de baasjes en we gaan nog vaker samen wandelen. Zo dat was het weer voor deze keer.

Aliene,we wensen je heel veel beterschap (ook van het vrouwtje natuurlijk) en
Lobke we vinden het geweldig nieuws dat je weer een nestje gaat krijgen.

Allemaal een poot van Gabber en de groeten van mijn baasje Helma.

1 opmerking:

  1. hallo Helma & co,

    Wat weer gezellig om de avonturen uit Vught te lezen, en wat zien je kornuiten er weer prachtig uit!!

    Heel erg bedankt, voor je super leuke verhaal voor het blog en de foto's!
    Een super fijn weekend!!

    Liefs van ons allemaal xx

    BeantwoordenVerwijderen