vrijdag 3 december 2010

Zelfs in Den Helder ligt er sneeuw!!



Halootjes,

Ik weet niet hoe m'n zusjes en m'n broer het vinden, maar ik vind het geweldig!

Ik heb begrepen dat er in Den Helder nooit zoveel sneeuw valt, maar dit keer hebben we geluk, denk ik. Ik zou de hele dag wel buiten willen zijn!

Een sneeuwpoot van Cas



Berichtje van Kim aan Cas

Hey Cas,
Hier in Maastricht ligt ook al een paar dagen zo'n witte deken. Das fantastisch peelgoed en heb totaal geen last van de kou. Voor mijn mag het nog wel even duren. groetjes Mao- Chiel



Berichtje van Aliene aan Cas:

Hey lieve Cas,

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat gaaf die sneeuw, heej!!

Hier vinden ze het ook heel leuk, en zijn ze er gek van, maar ik let wel goed op dat ze niet teveel sneeuw gaan eten want dan kan het tandvlees verbranden )ja, hoe kan het van die kou, he)) Vorig jaar heeft Benthe dit al gehad, en dat is behoorlijk pijnlijk natuurlijk!



Geniet er lekker van, jongen en natuurlijk zet ik je stukje op het weblog met je kiekjes!! Helemaal leuk en superfijn weekend!

Als je een langere wandeling in de sneeuw gaat maken, kunnen Frenka en Gerard het beste je voetzooltje insmeren met Vaseline en de haartjes goed tussen je voetzooltjes wegknippen (ik kan het niet laten om tips te geven hahahaha)

Knuffelgroetjes van 't Koningshoekje!! Doe je ook de groetjes aan Gerard en Frenka??
Doei, doei

Geen opmerkingen:

Een reactie posten