vrijdag 17 december 2010

En toen was er alweer sneeuwpret bij "van 't Koingshoekje"!!






Benthe die denkt...hahaha bal nu heb ik je!

Joho, joho,

Gisterenavond lag er alweer een flink pak sneeuw in Tilburg, en ik zou met Benthe naar de ringtraining in Bossenhoofd gaan, maar heb mij niet door het winterweer laten verrassen. Bovendien ben ik behoorlijk nachtblind en in combinatie met slecht weer, is dat vragen om problemen.

De snuitertjes waren vanmorgen weer helemaal blij om weer met hun neus in de sneeuw te kunnen struinen, en ja, daarvan blijf je toch leuke kiekjes schieten.


Wat heeft Catootje daar nou weer naar boven gesnuffeld??



Opa Sjors leeft zich ook ff uit!!



Lobke snuffelt wat af in de sneeuw

Verder heb ik een hele bewogen en erg leuke week achter rug met ontzettend veel belletjes, smsjes, en mail-berichtjes, vanwege mijn finale-plek in Miss Plussize Fashion Verkiezing. Ik wil iedereen langs deze weg enorm bedanken! Ik voel mij hierdoor bijzonder gesteund.

Morgen gaan wij een dagje met de kids naar de kerstmarkt in Düsseldorf en ik hoop dat het weer het wel toelaat! Frank is dol op rijden in de sneeuw, maar Liza en ik toch wel minder hahaha!

Een heel fijn winterweekend toegewenst!!

Teckelgroetjes van Aliene & 't snuiterkwartet!


Hey mam, die bal is van mij, hoor!


Oké Benthe, mij best....


Maar mam, ik wil wel met je spelen, hoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten