vrijdag 31 december 2010

Eindejaargroetjes uit Nijmegen van Judith, Kelvin & CC!



He Aliene en co,

Alweer een tijdje geleden dus maar weer eens even achter de mail gaan zitten. Spannende dagen...het grote knallen is hier begonnen. We zijn erg benieuwd hoe onze relax man reageert op vuurwerk. Tot nu toe gaat dat zoals eigenlijk alles bij Cooper-Coen heel ontspannen. Wat is het toch een heerlijke vent! Het loslopen doen we voor de zekerheid nu maar even niet. Ik vind dat toch even iets te uitdagend, je weet maar nooit of er een grapjas is met vuurwerk gooi neigingen.



We hebben deze week lekker met zijn tweeen vrij en dat vind Cooper een beetje raar, even niet naar Steffi voor de oppas, maar oh zo fijn want dat betekent gezamenlijk veel sneeuwpret. We hebben deze week een tripje gemaakt naar Maastricht en CC meegenomen. Een cafetje pakken, Cooper vindt het prima. 's avonds heerlijk gegeten en Cooper lag heerlijk onder het tafeltje. Als het vrouwtje kleding gaat passen....dat is wat minder (ik wil ook in dat hokje...).



Wat moet dat voor die hond trouwens raar zijn om al die benen steeds te zien. Ik was net even bij de dierenarts voor Coopers oogjes, allemaal niet spannend maar hij heeft wel heel veel strontjes. Bleek (natuurlijk) niets aan de hand, maar ik vind die bevestiging altijd weer zo prettig. We hadden een nieuwe dierenarts...eerste reactie toen de deur openging: zo....die is goed gelukt (en hij voegde er nog aan toe, mevrouw geloof me ik zie heel veel teckels maar deze is wel erg mooi)! De arts vroeg meteen waar Cooper vandaan kwam etc. Nou die complimenten blijven maar jullie kant opkomen.



Nou, vandaag nog even de laatste boodschapjes doen (oliebollen bakken is niet aan mij besteed) en dan sluiten we een roerig jaar af, met toch wel een absoluut hoogtepunt de geboorte en komst van onze Cooper. Jullie hebben geen idee (of misschien wel) hoe gelukkig dat kleine mannetje ons maakt. We vinden het heerlijk om thuis te komen en dan heerlijk met hem te knuffelen, het wandelen is fantastisch en er is altijd iemand met een goed humeur in huis. Met andere woorden we zouden hem voor geen goud meer willen missen!!!!

Wij wensen jullie een goed uiteinde en een goed begin van 2011!

groetjes uit Nijmegen
Judith, Kelvin en Cooper-Coen



COOPER'S BELEVENISSEN VANDAAG!

De nieuwe camera

Hier spreekt Cooper-Coen van het Koningshoekje, fotomodel in spe. Hoe vinden jullie mijn foto? Mooi he, tenminste dat vind ik wel. Ik heb vanmiddag een ware fotosessie gehad met het vrouwtje op zolder. Zij begint in maart met een fotoopleiding en hoopt toegelaten te worden in september op de hoofdopleiding. Voor zo’n opleiding heb je een camera nodig eentje met een spiegeltje? Nou, goed het is een heel apparaat met een flitser er op, die kan er ook af maar meestal zit ie er op. Er zitten allemaal knopjes en standen op die moeten ontdekt, dus mocht ik testmodel zijn, hihi. Ik vind het leuk om op de foto te gaan. Ik twijfel alleen een beetje aan mijn uiterlijk....er is aan de foto gesleuteld. Ik heb wel begrepen dat alleen contrast en helderheid zijn aangepast dus geen walletjes of rimpeltjes weggewerkt gelukkig. Photoshop is magisch, moet je eens kijken mijn kleuren knallen van de foto af. Wel leuk in zo’n fotostudio (ik zal jullie maar niet vertellen hoe het er uit zag een beetje gammel allemaal). Nou ik ga even uitrusten van mijn opwindende ervaring en tel de uren van 2010 af. Dan knallen we vanavond 2011 in.


Happy New Year iedereen!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten