donderdag 2 december 2010

Update van Cooper-Coen alias CC !!



He Aliene en co,

Al weer ff geleden, maar ik zat te wachten op CC zonder kaal koppie voor de foto. En ze staan op mijn album. Wat is ie toch mooi!!!!!!

Ik kan elke dag weer verliefd worden op dat ventje. Vorige week werden we door twee teckelfans staande gehouden bij het winkelcentrum, complimentjes alom en natuurlijk even teckelweetjes uitgewisseld. Leuk hoor, mensen die eenmaal kiezen voor dit ras zijn fan!

Het is dikke sneeuwpret hier. de cursus van afgelopen maandag ging dan ook niet door, gelukkig want het is zo koud. Cooper vermaakt zich prima in de sneeuw, alleen een beetje koude voetjes maar daar hebben alle hondjes last van. Cooper snapt alleen niet dat hij over ongekende kracht beschikt en het voor ons ook gewoon glad is.....dat is dus Judith en Kelvin glijden op de stoep.

Ik heb onze man vanmorgen eens op de weegschaal gezet 10800 gram. Ik geef hem nu weer iets meer eten, nog steeds minder dan de verpakking aangeeft, maar hij zit nu echt mooi in zijn vel. Krachtig en gespierd zonder overtollige vetjes: helemaal mooi.

Groetjes daar van ons en Coops.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten