zaterdag 25 december 2010

LET IT SNOW!



Er schijnt de laatste tijd een man op leeftijd met rode mantel op een wit paard door de straten te trekken. Hij heeft zwarte pieten bij zich en die stoppen iets in de schoentjes. Ahaa, daar is het probleem: ik heb geen schoentjes!!!!!! Complicerende factor: er ligt hier tien centimeter sneeuw: brrrrrrrrrrr. Ik geloof dat de baasjes niet aan het feest met de oude man doen (eigenlijk een beetje wel, want 5 dec maken ze het wel gezellig) ze doen aan kerstmis, met feestelijke pakjes onder de boom. Het vrouwtje is de laatste tijd al wat gespannen. Ik hoorde haar over kalkoenen, eendenborst, hert. Zou die hele veestapel hier komen eten de 25e? Er was ook al wat gedoe over ballen in een boom, of dat wel goed gaat met mij. Ja duuuuuuuh, tuurlijk....hmmm eigenlijk best leuk om mee te spelen en zeg nou zelf wat moet een boom in mijn, uh onze woonkamer. Waar was ik eigenlijk begonnen. Oh ja, pakjes, juist ja.....ik heb ook wensen mensen. Yoehoe leest iemand dit????? Halloooooo, ik zal mijn lijstje alvast maar doorgeven (voor wie zich geroepen voelt):


1.4 mini uggs voor in de sneeuw


2.sjaal en muts


3.Patch & Scott lederen halsband (maatje S) in choco/oranje of choco/appeltjesgroen.


4.Iets lekkers.....geen kerstkransjes


5.een sloopproof matje en speeltjes


Ik heb horen fluisteren dat nr.3 misschien wel onder de boom ligt. Maar als iemand compassie met me heeft nr 1 daar steel je mijn hart voor minimaal een jaar mee....tot de volgende sneeuw.

Poot van Cooper-Coen alias CC

1 opmerking:

  1. Tjee,wat een foto van Cooper.
    Ik keek naar de foto en dacht echt dat het Gabber was!!!!!
    Maar ja dat kon niet want ik had niets gestuurd voor het weblog en toen las ik dat het Cooper was.
    Groetjes van Helma,Gabber en Hessel

    BeantwoordenVerwijderen