zaterdag 18 december 2010

ER ZIJN ER 6 JARIG…HOERA!



Hoi, hoi,

Door ons dagje uit naar Düsseldorf iets later dan normaal, maar voor vandaag weer geweldig nieuws!!

Vandaag 3 jaar geleden werd ons 1ste nestje geboren, en wat een geweldige belevenis was dit!

Net als bij de geboorte van een eerste kindje, weet je eigenlijk niet wat je te wachten staat, maar het was een geweldige ervaring, waardoor wij nu over een niet al te lange tijd ons 5e nestje zullen krijgen.

Lieve Gabber, Cobus, Murphy, Janne, Suus en Lobke, van harte geteckeliflapstaart met jullie 3e verjaardag, en dat er nog maar veel in goede gezondheid, liefde en gezelligheid mogen volgen!!











en last but not least onze dibbes Lobke, waar wij elke dag van mogen genieten.....




Dikke knufffffffffffffels van ‘t Koningshoekje

(hahaha die voor Lobke heb ik in kunnen willigen, maar die voor de andere schatjes moet het jammer genoeg denkbeeldig, maar daardoor niet minder gemeend xxxxxxx)

2 opmerkingen:

  1. Bommel feliciteerd mamma Lobke met haar verjaardag.Natuurlijk ook de broers en zusjes.
    3 jaar alweer, en wat hebben we er een plezier van.
    Groetjes,
    Anne-Marie en Bommel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo luitjes van 't koningshoekje.
    Zusje Lobke,gefeliciteerd met je verjaardag en natuurlijk ook mijn andere breortjes en zusje proficiat !!!
    Mijn vrouwtje was het totaal vergeten,te druk met de verhuizing van haar zoon.
    Fraai hé,maar ja gelukkig weet ik hoeveel ze van mij houdt dus heb ik het haar vergeven.
    Groetjes van Gabber

    BeantwoordenVerwijderen