dinsdag 14 december 2010

Even weer wat teckel-nieuwtjes!!



Hallootjes

Na alle drukte en overweldigende berichtjes is hier dan ook eindelijk weer een teckel-berichtje!

Afgelopen weekend is Bommel met vlag en wimpel voor zijn examen geslaagd. Benthe heeft ook examen gedaan en vrijdag is de uitreiking, en wij wachten ook in spanning af of ze door is!



Fitou heeft gisteren een show in Wijchen gelopen en hierbij het berichtje en mijn reactie!

Hoi Aliene en Co,

Na een heerlijk slaapje de uitslag van de dag!

Fitou behaalde een 2 Zeer Goed op de Int. Hondententoonstelling in Wijchen vandaag. Jammer maar meer zat er gewoon niet in...
Even snel een idee van haar rapport (uit mijn hoofd)
goede verhoudingen, vrouwelijk hoofdje, goede beharing maar mag wat meer allure tonen in de ring (nog meer oefenen voor mij ben ik bang) ;) Ik zal mijn vader straks na zijn werk vragen het verslag door te mailen.

Ze was pas rond een uur of 3 aan de beurt maar door de teckelgezellige omgeving hadden wij daar weinig last van. Het was in hetzelfde complex als waar de teckelclub gehouden is, echter was het nou iets groter opgezet met een aantal tenten eromheen. We werden lekker warm gehouden en Fitou had alle ruimte om lekker rustig te slapen.

Maar nu het vervelende nieuws.. geen foto's vandaag omdat we vergeten zijn het fototoestel mee te nemen....SRRY!.. ook de stoelen waren we vergeten maar gelukkig waren die er voldoende...

Dit was het verhaal wel weer voor vandaag,

Knuffel van onze levensgenieter!

groetjes


Lilian

(is lobke nu nog niet loops gekeken???) grapje..





Mijn berichtje:

Hey Lilian & Fitou,

Gefeliciteerd met jullie resultaten voor de show! Super knap en dat voor een grote show! Natuurlijk wil je graag voor een uitmuntend, maaaaaaaaaaar dit toch een ZEER GOED resultaat!

Geen PICA'S.....................das jammer en zou ook mij kunnen gebeuren, hoor (alhoewel als Aliene van Tellingen neem ik hem wel meestal mee hahahaha)

Lilian ik vind dat je het super goed met Fitou doet, en oefening baart kunst, maar de ene hond vind het wel leuker als de andere, dus ik vind dat jezelf niets moet verwijten, en tenslotte blijven het teckelssssssssssss



Wat betreft Lobke.... nog steeds geen rode muts, maar mijn gevoel zegt dat het er aan zit te komen...gezien haar gedrag, dus wordt vervolgt!!

Hoe bevallen jou en Bas de nieuwe opleidingen??

Fijne dag!! Dikke knufff voor Fitoutje en heel veel groetjes aan papa, mama & Bas

Toedelsssssssssssss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten