woensdag 30 mei 2012

Groetjes van Gabber & co.


Hallo, hier een berichtje van Gabber & Co.

Zoals je ziet heeft mijn vrouwtje weer haar best gedaan en mij ontdaan van die warme vacht. Ze vind me zo'n heerlijk ventje,dat ik dus maar goed me best heb gedaan en ontzettend lief ben geweest tijdens de pluk.

Tja alleen die voorpoten da's een ander verhaal,dat vind ik me toch zó naar. Ben er prachtig uit gekomen al zeg ik het zelf (ga niet naast mijn pootjes lopen hoor!) en heb alleen wat kale plekjes boven op mijn rug.

Mijn baardje heeft ze voor de verandering niet te kort gemaakt en wacht tot Alientje een keertje langs komt. Ze weet dat die daar een kanjer in is!!


Verder gaat alles goed met deze dappere dodo. Wat vond ik die wandelingen van de al die teckies toch leuk.Genoten dat ik heb, mijn vrouwtje ging regelmatig kijken waar ik toch uit hing.
 
Alleen toen we thuis kwamen,een hagelstenen op de auto,regen en onweren en toen dook ik dus lekker weg in een hoekje van de auto. Mijn vrouwtje mopperen,ze kreeg me er maar niet uit.

Verder zijn mijn vriendjes Quibus en Cobus weer terug van vakantie en gaan we heerlijk wandelen in het bos en poedelen in het water. Zwemmen daar doe ik niet aan hoor, dat laat ik aan echte helden over.

Ook ben ik bij mijn vriendinnetje Daya (de labradoedel) een dagje geweest.We zijn dikke vrienden geworden,spelen heel wat af en gaan ook regelmatig samen naar het bos.
Zo nu ga ik maar eens stoppen,mijn vrouwtje heeft zin in een bakkie en jaaaaaaaa, dan valt er voor mij ook wat te snaaien.
 
Tot de volgende keer maar weer en dikke poot voor alle snuitertjes, Aliene, Hans en de kids.

Bye,bye,Gabber en vrouwtje,Helma.

***************************************************
 
 

Ha die lieve Gabber & Helma,
Wat ben je prachtig geplukt en staat je deze "zomerlook" geweldig! Een hele dikke pluim voor Helma en ik werk je baartje nog wel ff bij, dat zit wel snor ;-)
 
 
Wij vonden het ook super leuk dat jullie er met de teckelwandeling bij waren en hopen het gauw een keer weer over te doen.
 
 
Heerlijk dat je snuiter-vriendjes er weer zijn en geniet maar lekker van jullie gezamelijke uitstapjes!
 
 
Bedankt voor je gezellige bericht en ik zie je snel weer!
 
 
Bye, bye, zwaai, zwaai en knuff van Aliene & co

Geen opmerkingen:

Een reactie posten