vrijdag 1 juni 2012

Groetjes van Famke & co


Goedesmorgens,

'k Ben een beetje verneus ;-) ......want vandaag heb ik het examen van guppen-cursus.
Nou zeg het baasje dat het eigenlijk maar voor spek en bonen is, maar daar geloof ik toch helemaal niets van, hoor! Ik heb toch zeker niet al die weken voor niets zo mijn best gedaan?


Afgelopen week was het zulk lekker weer en ben ik heel veel buiten geweest met de andere snuitertjes.Weet je, wat leuk is! Ik mag soms met het baasje voor op het gras dollen en dan kom ik ook weleens andere viervoeters tegen. Ja, eerst doe ik dan heel stoer en begroet ik ze met een blaf, daarna ga ik op ontdekking.


Gisteren ben ik op bezoek geweest bij Oma Evelyn en kon het vrouwtje dan eindelijk een kiekje van mij en mijn Paps nemen! Ikke denken dat er nog heel veel pupjes daar waren, maar ze waren allemaal uitgevlogen...behalve Sifra. Zij blijft bij haar mama Isra en de rest wonen.


Tante Diaantje (baasjes zusje) & Naomi kwamen op een avond een taartje eten en kenden mij gewoon niet meer terug, dus hebben wij weer opnieuw kennis gemaakt en geknuft!


Zondag gaat de puppytour van start en gaan 't vrouwtje en 't baasje Blaricum en Veenendaal onveilig maken blaf, blaf! Wordt vervolgt!

Heel fijn weekend en een vette poot van Famke & de rest!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten