maandag 9 april 2012

Groetjes van Mao-Chiel & co.





Hey Allemaal,

Vrouwtje heeft vandaag haar camera weer eens uit haar tas gehaald.
Ik was weer het slachtoffer, pff, heb daar dus soms echt geen zin in!
Maar aangezien het mijn verjaardag is en ze graag foto's naar jullie
wilde sturen, ben ik maar overstag gegaan.

We hebben een nieuwe bank gekregen, kei ruig, daar moet je echt op
springen, er even in stappen lukt niet. Maar je zit dan ook echt op een
troon, kun je fijn de tuin in kijken. Vrouwtje heeft er lang over
getwijfeld, maar dat was helemaal niet nodig, ik ben er blij mee,
Floortje laat ik er gewoon niet op, sleep gewoon al mijn speelgoed erbij
voor wat vulling. Heb wel moeten beloven dat we er niet aan gaan
knabbelen;-) .



Verder gaat het prima met me, ga stiekem meer en meer jagen. Had ik
voorheen bijna nooit gedaan, maar sinds ik die ruige verhalen van mijn
vader heb gehoord, kan ik toch niet achterblijven:-P .




Ohh, Aliene, ik denk dat het vrouwtje binnenkort weer richting maxims
gaat. Iets met andere functie, weet niet wat dat is, maar ze wil dus
weer nieuwe kleren.
Maar dat snap ik wel, zij heeft niet zo'n sjieke vacht als die van mij,
die kleurt tenminste lekker mee van heel licht naar heel donker, ze
noemt me niet voor niks haar toverballetje;-) .

Dikke natte neus voor iedereen!

liefs Mao -Chiel


*******************************************************




Vrolijk kuikentje ;-)

Ooooo, moest je nu toch fotomodel spelen op je verjaardag......maar je weet niet half hoe blij ik er mee ben Mao! Wat ben je een geweldig teckel-menneke.

Wat een geweldig cadeau heb je gekregen, zeg! Helemaal te gek en wees er maar zuinig op, hoor!

Ja, ff over het jagen gesproken.......dat zit gewoon in je genen!


(deze teckel-dametjes houden er ook zo van)

Ik hoor van het vrouwtje wel, wanneer ze een keertje naar Best komt en misschien mag jij dan weer gezellig mee!

Dikke knuff van ons allemaal xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten