vrijdag 27 april 2012

Groetjes van Dirkje & co.


Hoi hoi,

Ik wil jullie even berichten dat ik morgen op vakantie ga. M'n baasjes hebben de caravan al helemaal ingepakt, nou wat die allemaal meenemen, dat is niet te beschrijven,ook mijn spullen gaan natuurlijk mee, de hele mikmak! Een grote ton met mijn brokken heb ik ook al voorbij zien komen, nou daar zit ik echt niet op te wachten, maar ja je moet toch wat!

De laatste 8 weken was ik schijnzwanger, dat zegt m'n vrouwtje tenminste, alles was een beetje boel opgezet! De laatste week had ik echt geen trek in eten, en als ik in "m'n mandje ging dan krabte ik dat het een lieve lust was, ja ik wilde alles toch een beetje op orde stellen, maar m'n baasjes deden net of ze niets in de gaten hadden, hoe moeilijk ik het ook had. Ik ben me zelfs een keer onder de open haard achter de houtblokken verstopt, en zij maar zoeken en roepen, nou ik gaf geen kik, en wat waren ze blij dat ze me weer vonden, lekker puhhhh! Maar het is vandaag weer helemaal goed, dus eet ik m'n brokken maar weer, niks aan dus, zij eten toch ook elke dag iets anders! Ja, dat zondagse eitje dat is werkelijk het einde, dat is op voordat ik er erg in heb!

Nou morgen dus op vakantie, 't zal mij benieuwen,ik vind het wel hartstikke leuk dat Jonne en Niene meegaan, want ik ben gek op die meiden!!!
Oh ja, ik zag ook een slinger meegaan in de caravan, ik doe natuurlijk net of ik het niet gezien heb want die is voor mijn verjaardag op 2 mei, en hoop dat er ook een lekkere kluif bij is want daar ben je toch jarig voor!!!

Ik zit altijd op de schoot van m'n vrouwtje als ik aan het computeren ben, en heb de fotoreportage van Famke gezien, een hartstikke mooie deern zeg!! Dat wordt wat, ze kan wel met miss World meedoen voor honden, of zal dat niet bestaan. Dan moet dat zo snel mogelijk uitgevonden worden, mijn stem hebben ze! Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het verder met mij gaat.

Ik hou er mee op, want m´n pootje is nu wel erg moe, de groeten van mij voor alle snuitertjes en voor 2 mei feliciteer ik m´n broertjes en zusjes met onze 1e verjaardag, en dat ze maar heerlijk verwend worden die dag, ik weet zeker dat het bij mij ook wel het geval is, misschien gaan ze nog wel voor me zingen, dat is echt lachen hoor, ik wacht maar stiekem af!

Dikke knuffs van Dirkje en een heeeele dikke voor m´n moeder Lobke en voor Aliene


**********************************************************



Lieve Dirkje & co,

Een hele hele fijne vakantie!

Gelukkig dat je schijnzwangerschap weer voorbij is, maar een volgende keer kan het vrouwtje beter voor jou Galastop halen.....dan ben je er zo vanaf!

Het is heel natuurlijk dat schijnzwanger zijn, maar is wel vervelend als je er zo lang last van hebt.

Zo'n 8 weken na je loopsheid kan dit komen en als het vrouwtje dan zorgt dat er geen knuffeltjes zijn om mee te tutteren en als het erger wordt naar de dierenarts voor Galastop gaat, dan heb je er bijna geen last van

Heel veel plezier met de meisjes en zet de camping niet op stelten met z'n allen hahaha!

Fijne 1e verjaardag! En ja, ik moet wel zeggen dat je reuze slim bent! (de slingers alweer gezien)

Wij kijken uit naar je avonturen......

Dikke knuff van ons allemaal uit Tilburg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten