vrijdag 20 april 2012

Groetjes van Famke & co



Waflootjes,

Na alle leuke berichtjes van het E-nestje deze week, kan ik (Famke) natuurlijk niet achterblijven ;-)

Weet je, wat het vrouwtje op mijn 16e verweekdag ontdekte?? Dat ik al volop aan het wisselen ben! Ze was mijn tandjes aan het poetsen en toen zag ze ineens een fietsenrekje. Tjonge, nu wordt je al echt een grote teckelmeid, zei ze toen...

O ja, de ringtraining vond ik wel wennen, hoor! Wij moesten heel veel rondjes keurig aan een showlijntje lopen, afgewisseld met staan en ja, op de puppycursus moet ik juist keurig naast het baasje gaan zitten.....een beetje verwarrend voor mij, maar ik doe het graag goed, hoor en het lukte steeds beter!




Verder moest ik op een trimtafel staan en dan zei het vrouwtje: "Mooi staan" en daar ging een vreemde snoeshaas aan mij voelen. Dat was ook raar, zeg! Maar na een paar keer oefenen ging het steeds beter. Thuis kan ik het al prima, dat mooi staan, maar dan voelt het vrouwtje aan mij en dat is toch heel anders.

In het roedeltje weet ik prima mijn plaats en doe ik vrolijk met de andere snuitertjes mee.


(Catootje, Famke, Benthe & Lobke, zwaaien het baasje uit!)

Het spelen met mama Benthe blijf ik toch het aller leukste vinden, maar ze is ook wel streng voor mij, hoor! Met Opoe Catootje ga ik vaak pakkertje spelen in de tuin en met Oma Lobke knuffel ik heel graag en zij heeft zo'n heerlijk lijfje om tegen aan te kroelen. Opa Sjors heeft af en toe wel gebruiksaanwijzingen, maar heel stiekem vind hij mijn teckelstreekjes wel heel leuk.

Nou dit was het weer, voor deze week! Iedereen een zonnig en gezellig weekend en tot een volgende keer maar weer.



Een dikke poot en knuff van Famke xx

p.s. Het vrouwtje heeft in mijn oor gefluistert dat Mao & Casper op de 28e komen... (Gijs, Bas, Fleur, Emma, Doortje, Quibus & Cobus & Dirkje kunnen deze dag niet), maar wie, o wie zouden er nog meer mee gaan wandelen?? Kom toch gezellig, lijkt mij zo leuk!

Mocht je alleen komen wandelen, dan hoef je je niet op te geven via de teckelclub! Toedelssssssssssssssssssssssss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten