donderdag 5 april 2012

Groetjes van Dirkje & co.



Hoi hoi,

Allereerst Famke van harte gefeliciteerd met je behaalde succes op de show! Geweldig zeg wat kan jij al goed lopen als een echt dametje in de dop!! Ja, eigenlijk had ik het moeten weten want wat van het Koningshoekje komt moet toch wel in de prijzen vallen.

Ik denk trouwens dat ik ook geen slecht figuur zou slaan, maar ach ik heb die ambities niet en ben nog niet zo met m'n carriere bezig. M'n vrouwtje is al druk genoeg om mij niet zo'n slecht figuur te laten slaan bij de hondenclub, want ik heb af en toe geen zin in al die fratsen.

M'n vrouwtje zegt dat ik dat wel aan m'n merk verplicht ben en laten zien dat ik een slimme hond ben en dat dan ook moet laten zien. De laatste 10 minuten van de les doen we allerlei spelletjes, nou daar ben ik helemaal voor in, en moet ik het zelfs wel eens voor doen aan m'n klasgenoten!

Ik vind het eigenlijk ook hartstikke leuk want als we naar de les rijden dan heb ik het meteen in de gaten en blaf dan totdat we er zijn en wil dan zo snel mogelijk naar m'n vrienden, want spelen is het allerleukste wat er is, zelfst met de grootste honden( ik ben het kleinste soort van onze klas).

Ook Fadiem, m'n vader van harte gefeliciteerd met al je behaalde suksessen, wat heb ik toch gebofd met zo'n knappe vader, dan moet ik toch zeker meer m'n best gaan doen!

Jongens, wat worden we toch al groot, 11 maanden al, nog maar 1 maand en we zijn al 1jaar, niet te geloven toch.

Met m'n verjaardag ben ik op kampeervakantie met m'n baasjes en de 2 oudste kinderen van Suzanne, vind ik hartstikke leuk, want ik ben gek op ze, en ze hebben me beloofd dat ze wel slingers voor mij op zouden hangen, nou daar hou ik ze aan want dat hoort er toch bij! We gaan naar het eiland van Maurik in de Betuwe, dus het zal mij benieuwen, want het is voor mij de allereerste keer dat ik ga kamperen!!

M´n vrouwtje stuurt nog wel een paar mooie foto´s op voor m´n verjaardag voor m´n moedertje Lobke want daar hou ik natuurlijk nog het meeste van hoor!!

Ik hou er mee op want m´n pootje word een beetje moe en duik maar even m´n mandje in om bij te trekken!

Een stevige knuf voor jullie ALLEMAAL, Dirkje



Hey lief teckel-prinsesje Dirkje,

Wat super fijn dat ik weer zo'n gezellig berichtje van je krijg! Heel erg bedankt en natuurlijk ook je lieve vrouwtje Saskia, die jou hier zo fantastisch meehelpt.

Ja, wat een kanjer is die kleindochter Famke van mij, he! Dat show-lopen heeft ze echt niet van mij, want vond daar nou echt niets aan. Aliene heeft er wel haar best voor gedaan en ik heb ook wel de showtjes gelopen die ik moest, zodat het vrouwtje zeker wist dat ze met een mooie, gezonde hond fokte, maaaaar geef mij maar een nestje pupjes en ik ben helemaal "happy"

Ooooo, wat ben je een klein bandietje op de cursus af en toe, maar snap je helemaal. Wij teckels moeten ergens wel het nut van inzien, he? Wel super dat je als toetje heerlijk kan ravotten met andere snuiters.

Ja, en papa Fadiem is een echte teckel-kanjer. Ik denk dat er maar weinig teckel-reuen zoveel mooie titels op hun naam hebben! Hij is ook zo'n lieverd en misschien mag ik binnenkort als ik loops wordt, wel weer met hem mag knuffelen van Aliene & Evelyn!

Wat ontzettend leuk dat je voor de 1e keer met vakantie gaat! Spannend, en ik ben een paar jaar geleden mee geweest naar Ardennen in Belgiƫ en vond het geweldig. Dusssssss verheug je er maar alvast op!

Ik kijk er enorm naar uit, om samen met het vrouwtje de kiekjes te bewonderen, en weet dat ik ook dol op jou ben!

Dikke lebber en poot van je moedertje Lobke & de rest xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten