dinsdag 10 april 2012

Groetjes van Famke & co



Waf, Woef, Blaf,

Daar ben ik weer een keer....
Inmiddels al 15 weekjes en al zeg ik het zelf, best groot geworden!

Ik doe bijna al mijn plasjes en poepjes buiten. Soms heb ik nog weleens een ongelukje, maar dan heeft het vrouwtje echt niet opgelet ;-)



Eten doe ik 4 x per dag met heel veel smaak. Het vrouwtje zegt dat ik daarom al zo'n flink teckeldametje ben. Ik weeg inmiddels al 5320 gram. Begin vorige week heb ik mijn 3e enting gehad en nergens last van gelukkig. De dierenarts vind mijn een pracht exemplaar!



In mijn puppyklasje is het super leuk en juf Marion heeft zelf ook teckeltje. Ze vindt dat ik en het baasje het heel goed doen. Ik volg al als een tierelier, kom netjes voor en opzij en speel heel graag met het kippetje die speciaal voor de les is (de rest van de week mag ik er alleen maar naar kijken, flauw hé) Verder kan ik ook al heel goed naar het baasje hollen als hij veel verder is en juf Marion mij los laat. Kortom het is een feestje!



Deze week ga ik met het vrouwtje voor het eerst naar de Ringtraining (zou ik door ringen moeten springen...) in Hoeven. Hier gaan wij oefenen met lopen en mooi op de tafel staan, zodat ik mij op de show in Wijchen heel mooi aan de keurmeesters kan laten zien.



Eerste Paasdag zijn wij toch naar een super grote zandbak geweest.....het heet "de Loonse en Drunense duinen" Catootje & Sjors zijn thuis gebleven, omdat Cato een weglopertje is en dus geen goed voorbeeld voor mij is en Sjors voelde zich de afgelopen week niet zo fit( hij is nu weer Jack-lekker, hoor) Die konden lekker chillen met hun billen....



Aan Lobke & Benthe kon ik heel goed merken dat het erg leuk was waar wij naar toe gingen. Ze waren zo opgewonden, niet normaal en ik doe dan maar vrolijk mee. Wij moesten door een stukje bos en ff over een heuvel lopen en toen zag ik alleen maar zand.



Wij mochten lekker los lopen daar en kwamen ook giga veel ander hondjes tegen en ze vonden ons allemaal erg leuk. Het baasje en vrouwtje namen mij ook regelmatig in de jas, want ik mag nog niet zoveel lopen als mijn moeder en oma. Er was daar ook een watertje met nat zand en dit vond ik ook wel erg grappig.



Toen wij thuiskwamen hebben wij geslapen en nog eens geslapen.....en weet je, ik heb zelf 2 dagen achter elkaar een eitje gehad. Joehoe, laat die paashaas maar vaker komen.



Ik hoop dat mijn broer en zusjes het ook zo leuk hebben gehad en ga nu ook weer pitten, want mijn vertel-pootje is wel erg moe geworden.

Een grote lik & poot van Famke en de rest!

p.s. Het vrouwtje heeft gisteren een uitnodiging aan de baasjes van alle "van 't Koningshoekje" snuitertjes gedaan, om te vragen of ze mee gaan wandelen in de Pagnevaart op 28 April. Lijkt mij leuk om veel van de nazaten te ontmoeten...wordt vervolgt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten