zondag 13 januari 2013

Lieve Sjors ♥♥♥

Uit deze 2 pupjes konden wij kiezen ....(Sjors is links)

Op 13 januari was het altijd feest,
omdat het Sjors zijn verjaardag  is geweest.

Lief manneke, je zou anders alweer 11 jaar zijn,
bij deze gedachte...is er weer even het verdriet en de pijn.

Wat hebben wij toch veel plezier met jou gehad,
geweldig zoals jij de mannen in "Ons huisje weltevree" aanbad!

Van kleins af aan had je deze mannen-voorkeur,
je zag hen als je voorbeeld, en was dol op hun geur!

Wat zijn de herinneringen aan jou toch mooi,
ze werken gelijk op onze lachspieren en haalt 't gezicht weer uit de plooi!

Vandaar deze kiekjes uit de oude doos,
Wij hebben 10½ jaar van je mogen genieten....en dit is toch een hele poos!

In onze harten leef je gewoon voort,
dat is wat je hebt achtergelaten, en jouw naam is hiervoor het toverwoord.

Jij hebt intens van je snuiterleventje genoten,
Heel veel knuffels van ons en van je teckel-meisjes, lebbers & bye-bye poten!

Wat ben je een dotje!

Het 1e dutje in je bench!

Vriendjes voor het leven...

Hans leerde je als een babytje bij hem te slapen....
onze teckelmeisjes doen dit ook allemaal!

Zien jullie hoe lief ik ben??

Bij je andere grote vriend Frank!

Zo'n dierbaar lief kiekje!

Saampjes met de teckelmeiden, Catootje, Lobke & Benthe
(Famke was er toen nog niet...)

Super leuk moment en precies zoals het was!

R.I.P. lief manneke....voor altijd in onze harten!


3 opmerkingen:

  1. Berichtjes op facebook:

    Diane van Westervoort :
    RIP Sjors, je zal nooit vergeten worden!

    ***********************

    Danielle Massuger :
    Mooi geschreven Aliene! Koester deze mooie momenten.

    ***********************

    Hans Verkaaik :
    Ik wilde hiervoor géén kleine hond. Maar Sjors, jij was mijn GROTE VRIEND! Jij had een groot karakter.

    ***********************

    Jolanda Van Der Bles Blankennagel :

    Weet je Aliene, ik heb dit weekend veel aan jullie Sjors gedacht. Onze Teckel Trail Gasparo krijgt de roepnaam Sjors. Ik vind het geweldig leuk, ik vergeet deze kleine snuiter zeker nooit meer! Mooi verhaal!!

    ***********************

    Freule Vos :
    Mooi verhaal over Sjors aangevuld met heerlijke foto’s, julie hebben met hem een fantastisch leven gehad, koester het , tis goud waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. iedere keer als ik op de weblog kijk,verwacht ik de foto waar Sjors ook nog op staat.Het was een lieverd ,dit was mijn indruk, heb hem maar 2 keer gezien bij jullie.Je moet wel een goeierd zijn, als je het met al die teckelvrouwtjes uit kun houden in harmonie.
    Groetjes van Anne-Marie en Bommel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve luitjes van het Koningshoekje.

    Wat een lieverd was het en fijn dat jullie hem zo herdenken op zijn verjaardag!!

    Sjors had ook mijn hartje gestolen en net als jullie denk ik nog veel aan hem. Gelukkig hebben jullie mooie herinneringen om op terug te kijken en dat verzacht het verdriet.

    Weet als geen ander wat het is want ook aan Hesseltje denk ik nog dagelijks.

    Heel veel liefs voor jullie allen,Helma en Gabbermans xxx

    *********************************

    Frank En Anne Vostermans :
    Sjors was zo een lieverd. R.I.P. lieve Sjors.

    BeantwoordenVerwijderen