maandag 14 januari 2013

Een schrijfpoot van Gabber & co,

Waarom er nu toch ballen in de boom zitten??
In 't bos niet, hoor! ;-)

Hallo Aliene, kids en snuitertjes.
Hier even een berichtje van Gabber(mans)& Co.
Tja,de feestdagen zitten er gelukkig weer op!! Weet niet hoe het jullie vergaan is,maar voor mij hoeft het niet hoor. Al dat geknal al voor de Kerstmis, jonge, jonge ben er twee weken van uit m'n hum geweest.

Vrouwtje maar net doen of er niets aan het handje was,maar ik ruik en hoor
alles,dus mij maak je niets wijs. Mijn beste schuilplaats.......een hoekje v/d badkamer,lekker donker en veilig zat ik goed.

Het vrouwtje had er voor 't gemak maar een mandje neer gezet. Een foto van mij heeft ze niet kunnen maken aangezien er zwarte tegels liggen en ja,ben nu eenmaal een zwartnekkie dus dat had weinig zin. Al die tabletjes die ik met wat lekkere pate in mijn bekkie gestopt kreeg hielpen ook al niks.....

Met Kerstmis kwam er visitie en aangezien ik super dol op alle mensen en het
kleine grut ben gaf dat wat afleiding. Maar ja,dat er dan ook nog gebruik gemaakt wordt van mijn lekkere mandje hoeft nou eigenlijk ook weer niet.

Kijk en toen was ineens mijn mandje bezet...

Vrouwtje legde mij uit dat dat kleine mensje haar lieve kleinkind was en ja
dan ben ik natuurlijk een super brave teckel die alles prima vind!!!!

Na de feestdagen kon ik weer heerlijk genieten van de boswandelingen,samen
met mijn vriendjes Cobus en Quibus. Lekkere achter de reeën aan rennen met z'n drieën zodat onze baasje extra lang van het bos konden genieten,hahaha.
Al vonden zij dat geloof ik toch niet zó leuk.

Vandaag heb ik met mijn baasje,ja,ha,op de fiets nog wel met dat koude weer
(al had ze me wel lekker in een fleecedekentje gepakt),een bezoekje gebracht
aan de dierenarts.

Zij vond me een hele mooie teckel (hoe kan het ook anders als je van het Koningshoekje komt) en was dik tevreden. Mijn gewicht was prima,al was ik wel een halve kilo aangekomen.(tja, de feestdagen eisen hun tol hé) en weeg nu 9,4 kg. 't Goeie voornemen van mijn baasje is nu,snik,snik,snik,dat ze me wat minder snackies gaat geven. Voor mij hoeven die goeie voornemens niet hoor, geef mij maar een lekker kluiffie!!

Toen kreeg ik ook nog een spuitje en zoals het een rasteckel betaamt gaf ik natuurlijk geen kik. Mijn gebit zag er prima uit en Aliene mijn chip was ook goed te lezen dus kan ik zonder problemen genieten in het bos zonder m'n riempje.
Joho,het begint hier te sneeuwen.
Duik maar gauw even op de bank een tukkie doen (warm onder m'n flacedekentje zoals je kunt zien) ,dan kan ik strakjes lekker buiten ravotten in de sneeuw.

Er gaat niets boven een tukkie onder zo'n lekker dekentje!

Voor jullie allemaal dikke (lebber)lik van Gabbermans en moest nog de
groetjes van mijn vrouwtje Helma doen.
Byeeeeeeeeeee xxxxxx


************************

Ha die lieve Gabber & Helma,

Bedankt voor deze uitgebreide gezellige schrijfpoot uit Vught!

Nou wij snappen dat het voor jou fijn is dat het geknal buiten weer vorbij is....echt niet fijn als je er zo van slag raakt. De mensen die zoveel vuurwerk afschieten hebben vaak niet in de gaten dat er zoveel dieren bang voor zijn...

En tja, die kleine Femme in jouw mandje.....dat was toch wel iets, zeg! Ze past er prachtig in met d'r bibsje, maar hij is idd eigenlijk voor voor jou teckelkontje. Wel heel lief dat je het goed vond, hoor!

Oeps, waren de 3 teckelmusketiers weer op strooptocht?? Ja, echte jacht-teckies als jullie kunnen bijna niet anders dan je neus volgen, maar ik snap best dat de vrouwtjes het niet zo leuk vonden, want ze zijn bang dat jullie de weg kwijtraken.

Mooi dat je weer helemaal goed door de APK bij de dierenarts bent gekomen!!
Misschien krijg je om in shape te komen, weer lekkere winterwortels van Helma, dan kan je toch lekker kluiven!

Hier ligt ook al een witte poeder dekentje buiten en er komt nog veel hebben wij ons laten vertellen. Joho joho!

Dikke knuffels en pootjes terug van ons allemaal!
Bye, bye, zwaai, zwaai! xx


Gabber als pupje van 6 weken!

Wat een klein droppie was ik, hé!






1 opmerking:

  1. LEUKE BERICHTJES:

    Frank En Anne Vostermans :

    Ik heb weer heel erg van jou blog genoten Aliene. Prachtig verhaal van Gabbermans.

    *********************

    Freule Vos :
    Gelukkig gaat daar alles goed en Gabber en Co genieten en zo „heurt” dat, weer gezellig verpakt met foto’s, kotom het was weer genieten

    *********************

    Jenny Ong :
    De verhaaltjes van de baasjes van "het Koningshoekje" teckels worden hier graag gelezen. Ieder keer weer! .

    BeantwoordenVerwijderen