zondag 27 januari 2013

Groetjes uit Vinkeveen!

Hi folks,
     
 Lieve familie in Tilburg,
Hier weer een berichtje van mij....Fenna!
 
Ik ben al weer bijna 5 maanden oud.
Wat gaat het toch hard, zeggen mijn baasjes.
 
Afgelopen dinsdag ben ik bij de dierenarts geweest voor mijn maandelijkse wormtabletje. De assistentes vonden mij heel mooi. Ook heb ik toen op de weegschaal gestaan en ik weeg nu 6,1 kg.
 
 
Over een maandje krijg ik een jonge honden consult, een soort APK-tje zeg maar. Dat is gebruikelijk bij onze dierenarts.
 
De afgelopen week heb ik erg genoten van de sneeuw.
Wat is dat toch leuk!! Lekker in de tuin rondsnuffelen en spelen met Marley.
 
Vanwege het weer heb ik al een aantal weken geen training gehad op de hondenschool. Maar ik oefen veel met mijn baasje Tom, dus het gaat hartstikke goed!
 
Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en dat mijn fokstertje Aliene weer helemaal is opgeknapt ;-)
Enne....hoe is het met mijn (half)zus Benthe?
Is er al weer een nestje op komst??
 
Ik kijk al uit naar jullie bezoekje!
Dikke knuf
Fenna
 
Nu is 't tijd voor een tukkie met mijn grote labjeszus!
 
 
*****************************
 
Hey lieve Fenna & co,
 
Super bedankt voor de gezellige schrijfpoot! Heerlijk om weer van je te lezen en kiekjes te zien! Oooooh, morgen zijn jij en de andere F-jes alweer 5 maanden!
 
Heb je ons vandaag nog horen roepen, toen wij voorbij kwamen rijden op de snelweg??? Wij waren op weg naar Heerhugowaard naar je broer Flip & baasje Nel! Wij hebben op de heen- en terugweg geroepen, dat wij heeeeeeel snel bij jullie komen op puppytour!
 
Morgen komt er een stukje van de puppytour op het blog! Maar ik kan alvast verklappen, dat het zo heerlijk was om Flip & Nel weer te zien en het is een super lieve teckelspetter!!
 
Aliene is idd flink ziek geweest, dus het was erg rustig op het blog, maar gelukkig is ze weer boven Jan!
 
Wat leuk dat je zoveel complimentjes bij de dierenarts krijgt en alles zo goed wordt gecheckt!
 
Top dat de hondenschool met dit weer een winterstopje heeft ingelast, want het is veel te koud en Tom & Claudia weten heel goed wat ze met jou kunnen trainen, omdat ze nog niet zolang geleden met Marley alles hebben getraind!
 
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wij wachten nog steeds op de loopsheid van Benthe, maar ze neemt lekker haar tijd en wij wachten dus vol smart ;-)
 
Tot heeeeeeeeeeeeel snel en dikke knuff uit Tilburg xx
 
Super leuk om jullie snel weer te zien!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten