woensdag 9 januari 2013

Een schrijfpoot van Fenna!

Zien jullie wel hoe ik (Fenna) gegroeid ben??

 
Ha die mama Lobke!
 
Hier een berichtje van mij Fenna. Het gaat supergoed met me.
Ik eet en groei goed en ik krijg heel veel knuffels van mijn baasjes.
Met Marley en mij samen gaat het ook heel goed, we zijn dol op elkaar.
 
 Noa & ik zijn dol op elkaar!
 
Ook kan ik al aardig wat 'kunstjes' zoals zit, af, plat en ook het wandelen zonder trekken gaat steeds beter (als ik er zin in heb ;-) ) En zelf heb ik iets nieuws ontdekt: 'rennen zonder trekken'.
 
Weet je hoe dat gaat? Nou, dan loop ik buiten aan de riem met mijn vrouwtje en dan ga ik heel hard rennen en mijn vrouwtje moet dan hard mee rennen.
Dan hoor ik haar roepen: ooooooooooh Fennaaaaaa.....en dan ga ik ook harder....hahaha en dat vind ik leuk joh.....en mijn vrouwtje stiekum ook.
 
Mijn lekkere eigenwijze teckelkontje hahaha!
 
Ook leer ik steeds meer nieuwe vriendjes in de buurt kennen, zoals Sem de Duitse Herder en Buddy de Bull Terriër.
 
Eerst vond ik ze wel groot en eng, maar ze zijn heel aardig hoor.
Gisteren ging ik met mijn vrouwtje op bezoek bij een vriendin van haar, die heeft een Cavalier King Charles Spaniël van mijn leeftijd. Die was me toch enthousiast, we hebben even leuk gespeeld samen.
 
Marley and me.....er gaat niets boven zo'n heerlijk dutje met z'n 2tjes!
 
En zondag 20 januari ga ik weer met mijn baasje naar de hondenschool, er is nu een winterstop.
 
Hoe gaat het met jou en de andere snuiters?
Geef Aliene, Hans en Liza maar een dikke knuffel van mij!
 
Waf woef blaf
Fenna
 
**********************
 
Ha, die lieve dochter Fenna,
 
Ik wist niet wat ik zag, zeg! Je bent weer enorm gegroeid en zo'n knappe meid! Aliene vind je op mij en Benthe saampjes lijken....Hahaha kan ook niet missen, it's all in the family ;-)
 
Wat heerlijk dat alles zo goed met je gaat en je ook al een slim teckeltje wordt.
Wat heb je toch een lief mensenzusje, zeg! Ik kan gewoon zien hoe dol ze op je is. En jij en je vrouwtje hebben ook vele plezier saampjes.....dat heb ik wel gelezen. Leuk hoor!
 
Je hebt trouwens prachtige gespierde billen.....mooi voor in het album van Freule Vos, die spaart foto's van teckelkontjes hihihi!
 
Met ons gaat alles ook prima! Wij zijn oud en nieuw goed doorgekomen. Oma Catootje vond het geknal niet fijn, maar gelukkig waren ik, Benthe & Famke bikkels en hebben ons er niets van aangetrokken. Hoe vonden jij en Marley het?
 
Ik ga mijn mandje op zoeken, want het is alweer snuiter-bedtijd!
Dikke knuff, poot en lebber van ons allemaal, maar wel in het bijzonder van je moesje Lobke! Ook heel veel groetjes Tom, Claudia, Melvin, Noa & Marley
 
xxx
 
Wat ben je hier nog een klein droppie, hé?
 
Happy together!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten