zaterdag 25 augustus 2012

Leuke avonturen van Gabber, Cobus & Quibus


 
Hallo allemaal,
 
Hier weer een  berichtje van Gabber!
(uit Catootjes 1e nestje! Broer van onze zwangere Lobke & Cobus)
 
Je raad het nooit.........
deze stoere bink is uit kamperen geweest!!
 
Samen met mijn vrouwtje ben ik uitgenodigd in Drenthe te komen kamperen.
Mijn teckelvriend Quibus & broer Cobus (en uiteraard hun baasjes Annemiek & Oscar) hadden daar een prachtige camping gevonden en wilden ons een een gezellig uitje bezorgen.
 
Nou, ik moet jullie zeggen........het was wel effe wenne, hoor!
 
 
Mijn teckelvrienden sliepen in de camper en ik moest met Helma (mijn vrouwtje) mee in de tent, en daar was deze goozer het natuurlijk niet zo mee eens.
 
Lekker piepen en voor de opeing blijven zitten, maar helaas het hielp niet, en toen heb ik mij als een keurige teckel er maar bij neer gelegd!
 
's Morgens ging het vrouwtje altijd naar het toiletgebouw. Aangezien die vrienden van mij zo waren, wilde ik ze wel wakker piepen, maaaaaaaaaaaaaaaar daar was Helma het weer niet mee eens, en nam mij dus mee. Werd ik daar aan een kraantje gelegd en liet ze mij alleen......het moet toch niet gekker worden!
 
 
Maar alles went en als wij naar zo'n douchepartij weer terug ging naar de plaats van de tent en camper, waren mijn vriendjes ook eindelijk ontwaakt. Dan konden wij aan onze ochtend wandeling beginnen en daarna een heerlijk brokjes-ontbijt!
 
Wat hebben wij geweldige wandelingen gemaakt en soms mochten wij teckelvrienden ook los lopen!
Jaaaaaaaaaaa, haha toen kreeg Cobus op een keertje een konijnengeur in zijn neusgaatjes en zoefffffffffffffff wag was hij.
 
Ja, ik achter mijn broer aan natuurlijk en jammer voor Quib... Annemiek was net wat sneller als hij en kon op tijd worden aangelijnd.
 
Lol dat wij hebben gehad en gerend! Tja, en die baasjes van ons.....Oscar (die ver weg in de camper zat) kreeg er een toeter van in de oren, van al het gegil van die baasjes van ons! hihihi
 
Uiteindelijk kwam ik als eerste tevoorschijn (iemand moet tenslotte het goede voorbeeld geven) en even daarna kwam ook Cobus. Eind goed al goed zullen wij maar zeggen, maar wel met als gevolg dat wij niet meer los mochten.
 
Wij zijn ook nog op de boot in Giethoorn geweest. Had ik ook nog nooit gedaan, en vond dat wel gaaf! Tijdens de autoritjes zaten wij met 3 teckies in de achter in de bench achterin en dat ging prima!
 
De laatste 2 dagen regende het wel veel en dat was toch wel jammer.
Lekker op het warme gras liggen was er niet meer bij en zo natte koude grond.....daar hou je als teckel niet zo van, hé!
 
 
Mijn  vrouwtje had wel een een mandje meegenomen, maaaaaaaaaaaaaar soms dook Quib, daar met zijn dikke kont in. Had ik trouwens wel een oplossing voor gevonden zoals je op de foto ziet! Een heerlijk plekje op de slaapzak van mijn vrouwtje.....niet te versmaden zo'n plekje!
 
 
O ja, wij hebben ook nog onweer gehad en wat moet je dan als zo'n angsthaasje als ik doen, zo midden in de natuur?? 'k Vond een prachtig beschut plekje onder de camper, slim hé?
 
Toen wij thuis waren moest ik wel bijkomen van al mijn avonturen en geslapen dat ik heb....wel 2 dagen!
 
Het is wel een lang verhaal geworden en het wordt tijd dat ik weer ff op 1 oor ga liggen voor een middagdutje!
 
Een dikke poot voor jullie allen en moet ook nog de groetjes van Helma doen!
Doei, doei Gabber xxx
 
 
pssssssssssssssssssss
Op één foto lig ik samen met mijn vrinden in onze eigen tuin in Vught ;-)
Ze komen namelijk regelematig bij mij logeren, en wij zoeken natuurlijk de fijnste plekjes uit!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten