woensdag 29 augustus 2012

De tweede dag van het F-nestje



Goedemorgen allemaal,

Hierbij even weer de laatste nieuwtje uit de teckel-kraamkamer!
Na een heftige maar zo'n mooie dag heb ik nog gelukkig een paar uurtjes slaap kunnen pakken.

's Morgens heb ik eerst het verslag en de foto's van de bevalling geschreven...ik zit daar dan zo vol van, dat ik toch niet gelijk kan slapen en het is ook zo leuk om te maken en te vertellen.

Daarna ben ik de aanstaande baasjes gaan bellen en wat heerlijk om iedereen dan zo blij te kunnen maken! Er was ook een baasje meer gaan werken door omstandigheden en is hierdoor afgevallen. Er is uit ons nestje onverwachts een teefje beschikbaar gekomen, maar dit is natuurlijk geen enkel probleem, want hiervoor vinden wij vast binnenkort een super leuk baasje!








Eindelijk had ik rust in mijn lijf gekregen en ben ik heerlijk een paar uur  geslapen.

De kennismaking tussen Catootje, Benthe, Famke en het nestje is ook heel goed verlopen. Ze mogen van ons niet tegen de werpkist aanspringen, maar van tijd tot tijd laten wij ze ff kijken en geweldig om te zien hoe blij de meiden dan zijn!

Het gaat met de Lobke en haar kroost fantastisch. Het moedertje doet alles zelf en als een pupje te ver naar haar zin van haar af ligt, piept ze even om hulp. Ze kan dat dan zelf niet regelen, omdat er altijd wel een kleintje aan het drinken is ;-)


Het melk-fabriekje komt al goed op gang, want de pupjes waren vanmorgen al flink aangekomen......ze kunnen de weg naar de borstjes ook heel goed vinden.
De recordhouder van vandaag is Fadiem 'van 't Koningshoekje" en is 70 gram aangekomen!

Gisterenavond hebben wij  Lobke en de pupjes mee naar boven genomen en konden hierdoor heerlijk slapen en als er iets was, waren wij er gelijk om te helpen.



Vanmorgen heb ik natuurlijk alweer leuke kiekjes geschoten en er een leuke collage van gemaakt. Super om mij hier weer lekker op uit te kunnen leven.

Tot zover weer de update en een bijzonder teckelfijne dag! Jullie snappen wel waar ik het meest zal zitten.....

Groetjes Aliene & de snuitertjesssssssss

ps. de foto's vergroten als je er op klikt!

Iedereen ontzettend bedankt voor de gelukwensen en felicitaties, in de vorm van leuke mailtjes, smsjes en facebook-berichtjes voor de geboorte van ons 7e nestje! Het blijft bijzonder, speciaal en leuk!





*********************************************************
Van harte gefeliciteerd! Een vijfling, wat een mooi stel. We gaan het weer volgen.

Veel plezier en genieten.



Groet,

Gerard en Bob
*********************************************************


Hallo Lobke, Aliene en Lobke wat heb je toch goed je best gedaan wat zien ze er toch goed uit.
Wat ben je toch een lief en zachtaardig moederke.
Wij zijn trots op jullie allemaal.
Groetjes Helene en Pierre
*********************************************************
Geniet er weer lekker van!
Zou bij het zien/lezen van dit alles, bijna overstag gaan om met Suus een 'nestje aan te gaan' . ;-)


Groetjes uit Gouda,
Jelle, Germa, Juss & Ive
Trouwe-teckel-ogen-blik, Suus

*********************************************************
Hallo Aliene kinderen en snuitertjes.
Van Harte Gefeliciteerd met jullie 5  kleine snuitertjes.
En wat een mooie namen hebben ze gekregen .
Heel veel groetekus en een dikke knuff voor Lobke en haar kroost .
LIEFS VDOK (Ans)  XXXXX
*********************************************************
Zoooooooooo LEUK!! :D


Groetjes van ons! Jurgen, Andy & Babette

*********************************************************
hallo!


Leuk dat je me op de hoogte houdt !

Ik ben erg benieuwd wat de komende dagen zullen brengen.


Met vriendelijke groet,

nel brinkman
*********************************************************

Geen opmerkingen:

Een reactie posten