dinsdag 1 maart 2011

Vandaag kreeg Lobke leuke post!



Hallo Lobke,

Hoe is het met je?
Nou ik las van de week dat je vriendin puppie's heeft.
Hoe is het mogelijk he 9 van die kleintjes.
Nou ik wens jou ook mooie puppie's toe, maar 9 is misschien
wel een beetje veel.
We bekijken iedere dag wel het logboek of jou baasje
misschien weer iets heeft geschreven.
Laat je Sjors wel een beetje met rust.
Hij weet niet wat hem overkomt.
Nou ik wens je nog een fijne dag en tot snel.

Groeten,

Gwen Velthuis

*******************************************************
Een berichtje terug:

Hoi Gwen,

Ik ben gisteren wederom naar de dierenarts in Best geweest, en......
het progesteron was gestegen naar 4,9! Nu vertelde het vrouwtje dat het
in één keer wel heel erg kan stijgen en hopen wij morgen dat de dierenarts goed nieuws heeft, en wij naar Fadiem voor "onze date" kunnen gaan!

Ja, ik vind Sjors ook heel lief, dus wil ook best met hem knuffelen, maar het vrouwtje vind dit niet goed....snap jij dat nou??

Sjors gaat ook elke keer met Frank of Hans mee, en dat vind ik helemaal niet leuk, want dan heb ik niemand meer om mee te sjansen.

Heel lief dat je zo aan mij denkt, en mij op de voet volgt, hoor!
Tot een volgend berichtje........hopelijk kan ik eindelijk naar mijn vriendje toe!

Dikke lebber en poot van Lobke



Ik heb het best goed voor elkaar, zo gerold in een dekentje!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten