vrijdag 11 maart 2011

Onverwacht......


Bas gaat helemaaal zitten voor een foto, maar Gijs houd er echt niet van (net z'n moeder), dusssss moesten er wel heel wat kiekjes geschoten worden, hoor!

Goedesmorgenssss,

De onverwachte dingen in het leven, zijn vaak het leukst!
Gisteren was ik voor mijn werk in Roosendaal. Eerder dan verwacht had ik mijn spulletjes af kunnen leveren en er bleef dus een gaatje over.....

Na 4 geweldige teckel-nestjes hebben wij op vele plaatsen in Nederland "van 't Koningshoekjes" teckies wonen...zo ook in Roosendaal.

Gijs & Bas had ik al even niet meer gezien, en zodoende dat ik na een klein belletje, onverwachts een gezellige pauze had!

De teckelmannetjes waren helemaal door het dolle, en bleven maar lekker knuffelen.
Wat een enthousiaste lieverds zijn het tóch!

Toen Gijs & Bas een lekker bot kregen wisten ze gelijk hun plek en konden Peter, Anja en ik rustig bij-kletsen. Natuurlijk moest dit onverwachte bezoekje ff op de foto vastgelegd worden.

Dus ben ik onverwachts in de buurt, dan kan het zijn dat mijn toet toetje mij zomaar naar één van onze teckel-kanjers lijdt hahaha!

Tot zover weer het laatste nieuws en heel goed weekend toegewenst van ons allemaal!

2 opmerkingen:

  1. Gezellig, kom je ook bij ons als je in de buurt bent,je bent van harte welkom en dat geldt ook voor Hans,
    Wij wensen alle teckel vrienden een zonnig weekend toe,

    Anne-Marie en Bommel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die domme Puppy (Bram,red.) houdt er ook niet van om op de foto te gaan. Ikke (Willem,red.) wel!!
    (Het zijn en blijven teckels, gaaf toch....,red.)

    Fijn en zonnig weekend voor allen toegewenst.

    Groe(n)ten uit het Westland.

    BeantwoordenVerwijderen