maandag 7 maart 2011

Nog zo'n knapperd!!


Moa-Chiel verkleed alssss "Piet Piraat"

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer.... en ik heb een heleboel te vertellen...

Allereerst heeft het vrouwtje afgelopen donderdag mijn mijn winterjas uitgedaan.
Ze bleef namelijk maar stofzuigen en dat is ze niet van mijn gewend. Dus mocht ik op de tafel....







In totaal is ze 4 uur bezig geweest, met wat speel en rustpauzes tussendoor.
Ik schijn nog niet helemaal naar de zin van het vrouwtje te zijn, maar ik ben al dik tevreden.... Dit keer geen kale kop en geen kale plekjes ( hihi)
De rest heeft ze beloofd doet ze van de week... als het feestgedruis hier achter de rug is.


Tada,in mijn lente pak!

Ik weet trouwens niet wat voor een feest het is, maar het is reuze gezellig, er zijn nu altijd vrienden van het vrouwtje hier en dat vind ik reuze gezellig. Ze doen dan gekke kleren aan en gaan op stap, maar gelukkig komen ze altijd weer terug! Wel jammer dat ik niet altijd met ze mee kan, ik vind het namelijk ook wel gezellig, heb zelfs mijn eigen piraten pak, maar dat hadden jullie al gezien. En ik vind dat helemaal prima!




't vrouwtje ziet er zo wel heeeeeeeeeeel anders uit!

Vandaag is een beetje een rust dag en gaan ze pas wat later op de dag weg dus heeft ze even tijd om samen met mijn een verhaaltje te schrijven. Vanaf morgen zal hier wel een poetswervelwind door het huis gaan, om alle glitters en boa veertjes weer te verbannen uit het huis. Want zelfs ik had gister glitters op mijn neus.....

Tot zo ver mijn verhaal, hoe is het met Lobke?

Liefs Mao- Chiel


Jajajaja, wat zijn die van't Koningshoekje teckeltjes, goed vertegenwoordigt met CARNAVAL!!
Het gaat super goed met Lobke, en ze heeft de lentekriebels van dit weer, de andere snuitertjes óók trouwens!

Alaaf, alaaf, alaaf!

2 opmerkingen:

  1. Geweldig zoals de teckels van het Koningshoekje zich presenteren.Aan Bommel was het niet besteed, had zijn mooie hoedje, waar de oortjes uit staken meteen af, Ik kwam niet aan foto's maken toe.IK wil Aliene,Hans en de snuitertjes bedanken voor de geweldige fijn teckels die we van hun hebben,er spreekt liefde voor het ras uit.Dank.
    Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Anne-Marie & Bommel,

    Wat een super lief berichtje!! Dank je wel, en wij zijn idd dol op het ras!! Heerlijk om straks weer van die kleine snuitertjes in ons midden te hebben. Kom je ze strakjes een keer bewonderen als je tijd en zin hebt??

    Liefs van 't Koningshoekje

    BeantwoordenVerwijderen