dinsdag 1 maart 2011

Wat een club-man!


Hier is de clubman dan!

Zo een tijdje geleden maar hier ben ik weer. Ik heb nieuws, ik ben niet meer de enige Cooper in huis.

De Zweed was het toch niet helemaal voor de baasjes, en het vrouwtje is mini fan, dus nu is er een CLUBMAN, met twee klapdeurtjes aan de achterkant (er is me beloofd dat er nu geen andere auto meer komt). Kan ik heerlijk in de bak zitten en naar buiten kijken. Hij rijdt lekker en er zit een dakje in, zo een die open kan. Lekker de wind in mijn haren, snor in de war, maar wel fijn.

Ik mocht trouwens mee de auto uitzoeken, er moest gepast en gemeten: kan Cooper wel in deze Cooper. De oude Cooper was ingeruild omdat hij te klein was en geen airco had. Nu had het vrouwtje het baasje overtuigd....maar dan doen we toch zo’n geestig stationkarretje, kan Cooper ook in. Wij naar de showroom, de verkoper wilde maar niet geloven dat ik Cooper heet. Ga je mee Cooper? die man kijken eh mevrouw praat u tegen de auto? Nee de hond heet Cooper, oh echt? Nou hij is in ieder geval wel schattig.

Nou meneer-de-auto-verkoper-lust-u-nog-een-kopje-koffie? ik heet toevallig Cooper-Coen-van-’t-Koningshoekje, das niet schattig dat is super en ik mag mee in die Cooper rijden om te kijken of ie wel fijn is.....en JAAAAA hij is fijn, ik heb de hele achterbak met twee ruitjes: Heerlijk wat een CLUB-MAN!

PS. het vrouwtje loopt alleen nog maar met een camera achter me aan...dus er zullen binnenkort wel foto’s verschijnen op deze site.


Dit is een pica van mijn 1e fotoshoot! Dikke poot CC

Geen opmerkingen:

Een reactie posten